دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حمید درخشان:

باشگاه نفت تهران حق و حقوقم را ندهد قانونی وارد می شوم

سرمربی سابق باشگاه نفت تهران گفت: اگر مدیران جدید باشگاه پولم را دادند که هیچ در غیر این صورت از راه قانونی حقم را خواهم گرفت.
کد خبر : 247895

حمید درخشان سرمربی سابق باشگاه نفت تهران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: «وضعیت ما در نفت مانند این ضرب المثل شده که ما نه کار راحت داریم نه خواب راحت! زمانی که در نفت کار می کردیم با انواع و اقسام مشکلات دست و پنجه نرم کردیم و حالا هم که از نفت بیرون آمدیم برای زحمتی که کشیدیم پولی به ما نمی دهند در صورتی که حق ماست و باید آن را پرداخت کنند.»


وی در مورد مبلغ طلبش از باشگاه نفت اظهار کرد: «من یک نیم فصل در نفت کار کردم که البته مبلغش ناگفته بماند بهتر است اما همانطور که گفتم این حق من و دستیارانم است که به پولمان برسیم. امروز هم به فدراسیون فوتبال رفتیم و‌ آنها هم ما را راهنمایی کردند که مشکل را به صورت دوستانه حل کنیم ولی اگر این اتفاق نیافتاد به کمیته تعیین وضعیت مراجعه می‌کنیم و از راه قانونی موضوع را پیگیری خواهیم کرد که البته ما هم نظرمان این است که این موضوع دوستانه حل شود و ما هم هر چه زودتر به حق و حقوقمان برسیم.»


درخشان در پاسخ به اینکه با مالک جدید باشگاه نفت جلسه ای داشته یا خیر،اظهار کرد: «‌هنوز جلسه‌ای نداشتیم، امیدوارم در همین چندروز با آنها جلسه داشته باشیم.تیم نفت بازیکنان خوبی و پتانسیل بالایی هم دارد اما متاسفانه در این مدت به قدری دچار حواشی و بحران شده که از هدف اصلی خود به دور مانده‌است. ما روزهای سختی را در نفت پشت سر گذاشتیم و متاسفانه همیشه وقتی یک تیم دچار بحران مالی می شود بازیکنان و مربی است که می سوزند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته