دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در نشست خبری:

مردم صفشان را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران انقلاب را همیشه برای خود می‌داند اما با مشاهده اتفاقات اخیر و سوءاستفاده از اعتراضات خود صف‌شان را از اغتشاش‌گران جدا کرده‌اند این موضوع را ناشی از نجابت مردم ایران دانست
کد خبر : 247823

به گزارش خبرنگار احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، جواد عامری دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در نشست خبری که با موضوع «بررسی اتفاقات اخیر کشور» در خبرگزاری مهر برگزار شد، با بیان اینکه مردم در سال 88 با بصیرت مثال‌زدنی خود فتنه را جمع کردند و نشان دادند که صاحب این انقلاب هستند، اظهارداشت: قضایای اخیر از جهاتی شبیه فتنه 88 است و اغتشاشات در آن سال نیز از خارج هدایت می‌شد و افرادی در داخل با آنها همکاری کردند.


وی با بیان اینکه دشمنن از پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه، عراق و یمن ناراحتند و سعی می‌کنند افکار را از این این پیروزی‌ها منحرف کنند، گفت: یکی از نکات قابل توجه در قائله این چند روزه این بود که این بار در داخل کشور اپوزیسیون نداشتیم و همه مسئولان قبلی و فعلی با این اتفاقات مخالفت کردند.


دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید مراقب بود عواملی که باعث می‌شوند عده‌ای در داخل طمع کنند را شناخت، ادامه داد: دشمن از اول انقلاب با سناریو وارد شده است و در این زمینه کودتا و جنگ به راه انداخته و یا در غائله کوی دانشگاه یا فتنه 88 فعال بوده است. لذا باید مقابل عواملی که دشمن را به طمع می‌اندازند ایستاد.


عامری با اشاره به عملیات مرصاد در کشورمان که از سوی منافقین تدارک دیده شده بود، گفت: منافقین فکر می‌کردند وقتی از مرزهای کشور عبور کنند مردم به آنها می‌پیوندند و امروز نیز همین اشتباه را تکرار کرده و از این رو شاهد حمایت رجوی، عربستان و آمریکا از اغتشاش‌گران بوده‌ایم بنابراین شناخت این عوامل بسیار مهم است.


دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری 1700 تجمع درباره مسائل اقتصادی،‌بیکاری و معضلات اجتماعی از اول سال تاکنون، گفت: دولت با وعده‌های انتخاباتی نشان داد که جنس مشکلات مردم را می‌شناسد اما باید با مدیرانی که از نخبگان استفاده نمی‌کند برخورد داشته باشد.


وی ضمن تأکید بر اینکه دولت باید به افرادی که به وعده‌ها عمل نمی‌کنند برخورد کند، یادآور شد: اگر ما شاهد رفع مشکلات کنونی نباشیم امکان تکرار این اتفاقات وجود دارد، با وجود اینکه میزان این تجمعات از ابتدای سال تاکنون بیشتر شده اما اقبالی برای پاسخگویی نبوده است؛ مراکز تولیدی خرد و کلان ما هر روز تعطیل می‌شود آیا ما بانک‌های خود را اصلاح کرده‌ایم، مدیران ما به ترکیه امتیازات ترجیحی می‌دهند تا محصولات خود را وارد کنند، آیا می‌توان در این شرایط از تولیدکنندگان داخلی البسه حمایت کرد؟


عامری با بیان اینکه ملت ایران انقلاب را همیشه برای خود می‌داند اما با مشاهده اتفاقات اخیر و سوءاستفاده از اعتراضات خود صف‌شان را از اغتشاش‌گران جدا کرده‌اند این موضوع را ناشی از نجابت مردم ایران دانست و افزود: برخی متأسفانه فکر می‌کردند اوباما با ترامپ فرق دارد اما دیدیم که هیلاری کلینتون و جان‌کری از این توطئه داخلی کشورمان حمایت کردند.


دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: اغتشاشات در تهران تمام شد و در سایر شهرها نیز تمام می‌شود اما اگر می‌خواهیم دشمن از وضعیت داخلی ایران سوءاستفاده نکند باید این مشکلات حل شود.


عامری با طرح این سؤال که بودجه 97 چقدر با برنامه ششم تطبیق دارد و چه بودجه‌ای برای کارهای عمرانی باقی مانده است به بحث مفاسد اقتصادی پرداخت و تصریح کرد: ما از قوه قضاییه درخواست داریم در بحث مبارزه با مفاسد تنها منافع ملی را در نظر بگیرد.


دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات کوتاه‌مدت دولت برای رفع مشکلات اقتصادی، توضیح داد: اگر دولت تنها 10 درصد نقدینگی را استفاده کند می‌توان پروژه‌های زودبازده را تأمین کرد و از سوی دیگر شرکت‌های دولتی که در مصرف جنس خارجی درصد بالایی را به خود اختصاص داده‌اند باید از اجناس داخلی استفاده کنند.


وی با تأکید بر اینکه مردم به خاطر وجود برخی مفاسد احساس تبعیض می‌کنند، افزود: اگر مسئولان دیدند که نزدیکان آنها مبتلا به فساد اقتصادی هستند نباید حمایت کنند.


عامری با بیان اینکه اصل بودجه کشور دست دولت بوده و رئیس جمهور نفر دوم کشور است، خاطرنشان کرد: چرا بعد از 40 سال تولید خودرو در کشور ما باید مونتاژکار شویم؟


دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در جمع‌بندی مباحث خود با طرح این نکته که علت ایجاد آشوب از سوی دشمن در کشور به خاطر روند مثبت انقلاب است، یادآور شد: علیرغم ضعف برخی مدیریت‌ها اگر ایران را با سایر کشورها مقایسه کنیم شاهد رشد عالی هستیم و ما در نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی و پیشرفت‌های موشکی رشد خوبی داشته و بالاترین رشد علمی را در جهان به خود اختصاص داده‌ایم.


وی با بیان اینکه علت تمام توطئه‌ها همین پیشرفت‌های انقلاب اسلامی است، گفت: متأسفانه برخی می‌خواهند انقلاب را تمام شده بدانند که این یک اشتباه بزرگ است چرا که وضع کنونی با قبل از انقلاب اصلاً قابل مقایسه نیست و نگاه ما به تعامل سازنده با تمام کشورها مثبت است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته