دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس هیات فوتبال استان گیلان:

اگر پولی از بازیکنان گرفته‌شده، نظرمحمدی و بهارمست باید پاسخگو باشند/ «تن‌زاده» اعتقادی به «روانخواه» نداشت

رئیس هیات فوتبال گیلان گفت: کادر فنی مسئول تایید بازیکن از نظر فنی است و اگر پولی از بازیکن گرفته شد باید سرمربی و سرپرست تیم پاسخگو باشند.
کد خبر : 247742

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، باشگاه سپیدرود رشت که در این فصل تغییر وتحولات زیادی را به خودش دیده است در آخرین تغییری که در این باشگاه بوجود آمد جواد تن‌زاده به عنوان مالک جدید باشگاه جای کیومرث بیات را گرفت. بیات که دوران مدیریتش در باشگاه تنها چند روز بود طی همین مدت کوتاه تغییرات زیادی در باشگاه اعمال کرد و امید روانخواه را به جای علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرد و تن‌زاده هم بلافاصله بعد از حضورش در باشگاه دست به تغییرات در کادر فنی زد و علی کریمی را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب کرد.


امید روانخواه سرمربی پیشین سپیدرود مدعی است که تیم در زمان نظرمحمدی در ابتدای فصل به نحو خیلی بدی بسته شد و بعضی از بازیکنان سهمیه جوانان و امید در این باشگاه حضور داشتند که حتی توانایی کنترل توپ را هم نداشتند و کاملا مشخص است که این بازیکنان با پول‌هایی که به باشگاه دادند موفق به امضای قرارداد با سپیدرود شده‌آند.


نکته جالب توجه در مورد این اتفاق این مساله است که نظرمحمدی هم به هیچ وجه گرفتن پول از بازیکنان جوان را رد نکرد و اعلام کرد که اطلاع ندارد که بازیکنان پول را به چه افرادی دادند و مدیران قبلی باشگاه که همان مسئولین هیات استان گیلان بودند باید در این زمینه پاسخگو باشند.


قربانعلی الماسخاله مسئول هیات فوتبال استان گیلان که بیش از بیات و تن‌زاده در جریان مسائل این باشگاه قرار دارد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا پاسخگوی سوالات ما در این مورد بوده است.


*بالاخره بعد از مدت‌ها، تکلیف مدیریت باشگاه سپیدرود مشخص شد.


-بله خوشبختانه بعد از مدت زمان زیادی که باشگاه از نظر مدیریتی مشکل داشت سرانجام تن‌زاده به عنوان مالک جدید باشگاه انتخاب شدند.


*در سپیدرود هم هر مالکی که تیم را تحویل می‌گیرد خیلی سریع کادر فنی را عوض می‌کند.


-بالاخره مالک باشگاه در مورد انتخاب کادر فنی‌اش اختیار کامل دارد.


*به نظر شما تیم با این تغییر و تحولات آینده مثبتی پیش رویش قرار دارد؟


-برای این تیم زحمات زیادی کشیده شد تا لیگ برتری شود و در حال حاضر هم مالک باشگاه باید تمام تلاشش را برای حفظ تیم در لیگ برتر انجام دهد.


*بهتر نبود که فرصت کوتاهی به روانخواه داده می‌شد؟


-روانخواه اگر 5 بازی هم با برد پشت سر می‌گذاشت جایی در سپیدرود نداشت چون مالک جدید انتخاب‌هایش را از قبل انجام داده بود.


*یکی از مشکلات اصلی که روانخواه در سپیدرود داشت نداشتن بازیکنان کافی در این تیم بود و طبق صحبت‌های این مربی بعضی از بازیکنان با پول به سپیدرود آمده‌اند.


-متاسفانه در فوتبال ما مخصوصا در تیم‌های پایه همیشه این اتفاقات می‌افتد و بعضی از بازیکنان با پول جذب می شوند.


*یعنی شما قبول دارید که در سپیدرود این اتفاق افتاد؟


-من این ادعا را تایید نمی‌کنم اما این مسائل در فوتبال ما وجود دارد.


*نظرمحمدی هم پول گرفتن از بازیکنان را رد نکرد و اعلام کرد که باید مدیران باشگاه پاسخگو باشند.


-تا زمانی که تیم دست هیات فوتبال استان بود آقای مومنی که نائب رئیس من در هیات فوتبال بود مدیریت باشگاه را بر عهده داشت و این اتفاق در باشگاه نیفتاد چرا که من اعتماد کاملی به مومنی دارم.


*پس تکلیف پول‌هایی که از بازیکنان گرفته شد این وسط چه می‌شود؟


-کادر فنی مسئول جذب بازیکن است و سرمربی تیم بازیکن را از نظر فنی تایید می‌کند. اگر اتفاقی افتاده باشد و پولی گرفته شد باید نظرمحمدی و بهارمست در این مورد پاسخگو باشند.


*یعنی نظر شما این است که پول را کادر فنی و سرپرست تیم گرفته‌اند؟


-مدیرعامل باشگاه و هیات فوتبال برای تیم بازیکن انتخاب نمی‌کند. بازیکنی که کنترل توپ را هم بلد نیست ولی در لیگ برتر بازی می‌کند حتما مورد تایید سرمربی تیم قرار گرفته که با او قرارداد امضا شه‌است


*طی چند روز گذشته هم پستی در سازمان لیگ گرفتید.


-بله به عنوان اعضای مجمع عمومی سازمان لیگ انتخاب شدیم.


*وظیفه اصلی مجمع عمومی سازمان لیگ چیست؟


-من هنوز اطلاع دقیقی از وظایف مجمع اطلاع ندارم و تا زمانی که در اولین جلسه مجمع شرکت نکنم نمی‌دانم کار من در این مجمع چیست.


گفت وگو از امیرحسین فلاح


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته