دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1394 - 13:06
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد فارس تاکید کرد:

خرد جمعی، همکاری، همدلی و همزبانی و عقلانیت، سرلوحه فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، احترام به خرد جمعی، تعاون و همکاری، همدلی و همزبانی و عقلانیت را سرلوحه کاری رؤسای واحدهای استان، مسئولان، استادان و کارکنان دانست و خواستار توجه جدی و رعایت این امور از سوی دانشگاهیان شد.
کد خبر : 24770

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیراز، دکتر حمزه سارویی در جلسه شورای رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با قدردانی از تصمیم عقلانی و مدبرانه ریاست عالی دانشگاه، طرح تجمیع 2 را در راستای کاهش هزینه‌ها، استفاده از ظرفیت نیروی انسانی به نحو مطلوب و شایسته و کاهش بوروکراسی عنوان کرد.


وی چابک‌سازی را از موارد مهم و ضروری دانست و همت بلند و تلاش شبانه‌روزی را در به ثمر نشستن تجمیع 2 مهم تلقی کرد و گفت: تعاون و همکاری در این طرح یک اصل جدایی‌ناپذیر است.


سارویی از دلسوزی، پاسخگویی، احترام متقابل، عدم تبعیض و امانت داری صحبت کرد و همه اینها را از خصلت‌های یک مدیر در جایگاه رییس واحد استان برشمرد و اظهار کرد: با آغوشی باز نقد منصفانه و مشفقانه را می‌پذیرم و تمام همت و تلاش خود را برای رفع مشکلات و نقدهای موجود به‌ کار می‌برم.


رئیس واحد شیراز، نظم، دقت، سرعت و پیگیری امور را سرلوحه کاری هر یک از مسوولین دانشگاه دانست و بیان کرد: با به کار بستن تمام اصول، باید به جایگاهی برسیم که استان فارس الگو و نمونه ای در تمام بعدهای علمی و دیگر زمینه ها در کشور باشد.



وی از افرادی که در دوره های قبل در راستای اعتلای واحدهای دانشگاهی استان زحمات زیادی کشیده و تلاش کرده‌اند و همچنین رؤسایی که اکنون سکان واحدهای دانشگاهی را در این استان بر عهده دارند، تشکر کرد و خواستار رعایت اصل تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی آنان در تمام حوزه های دانشگاه شد.








با به کار بستن تمام اصول، باید به جایگاهی برسیم که استان فارس الگو و نمونه ای در تمام بعدهای علمی و دیگر زمینه ها در کشور باشد

سارویی خاطرنشان کرد: با تمام وجود به عنوان یک انسان، اعتقادم بر این است که همچون یک دوست، همکار خوب و شریف کار کنیم؛ مبنای کاری ما، مبنای دوستی، مودت و محبت است که همه اینها به نوبه خود در اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس موثر و رهگشا است.


رئیس واحد شیراز تاکید کرد: در کنار آرامش و ثبات، پویایی و تلاش را به عنوان یک اصل اساسی در پیشبرد مجموعه دانشگاهی استان به کار گیریم و در این راه احترام به خرد جمعی، موفقیت و پیشرفت را به دنبال دارد؛ در این مسیر دست یاری و همکاری مشفقانه تک تک شما عزیزان را ارج می نهم تا این خرد جمعی را به مرحله ظهور برسانیم و شاهد بالندگی و توسعه همه جانبه در استان پهناور فارس و کشور باشیم.


در پایان این جلسه رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی استان فارس به بیان نقطه نظر و دیدگاه‌های خود درباره مسائل و مشکلات مهم دانشگاه در استان و واحدهای خود پرداختند و دبیر هیات امنای فارس با شنیدن صحبت آنان، قول مساعد و همکاری متقابل را به آنان داد و خواستار همفکری، مسئولیت‌پذیری و تلاش بی‌وقفه هر یک از آنان در به ثمر نشستن و حل این مشکلات شد.


جلسه شورای رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور دکتر حمید محمودیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد فارس، دکتر عبدالحمید فرزانه، رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد فارس و رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد فارس برگزار شد.


در ابتدای این جلسه محمودیان از مسئولان و روسای واحدها و مراکز دانشگاهی خواست تا نگاهشان را فراتر از واحد و مرکز دانشگاهی خود قرار دهند و بیان کرد: دیدمان در همه حوزه‌ها، باید وسیع‌تر از آنچه که هست، باشد تا از این طریق مسیر آینده را روشن‌تر ببینیم و به سرمنزل مقصود که همان پیشرفت و سربلندی دانشگاه است، برسیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته