دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1396 - 09:33

بیانیه مجمع نمایندگان استان لرستان درباره آشوب‌های خیابانی

مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ‌ای اعلام کرد: تخریب اموال عمومی، لطمه به بیت‌المال، ایجاد بی ‌نظمی و هرج‌ و مرج، گناهی نابخشودنی است.
کد خبر : 247699

به گزارش حوزه پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، مجمع نمایندگان لرستان با صدور بیانیه ای ضمن اعلام پیگیری مطالبات مردم لرستان از آنان خواستند با هوشیاری تمام توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
در این بیانیه آمده است: اکنون که دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شکست در عرصه های مختلف مواجه شده اند، با طرح شیطانی ایجاد اختلاف بین صفوف مستحکم مردم از طریق شبکه های مجازی از احساسات پاک و مطالبات به حق مردم سوء استفاده کرده و آزمون شکست خورده دیگری را تجربه می کنند که به حول و قوه الهی و با هوشیاری شما مردم عزیز، بار دیگر پوزه دشمنان را به خاک خواهیم مالید.
این بیانیه می افزاید: مجمع نمایندگان استان لرستان در کنار سایر نمایندگان ملت برای پیگیری خواسته های به حق و ضروری شما با تمام توان تلاش خواهد کرد و از شما مردم هوشیار و انقلابی و بخصوص جوانان عزیز درخواست می کنیم به طناب پوسیده استکبار جهانی تمسک نجوئید و بدانید تخریب اموال عمومی و لطمه به بیت المال و ایجاد بی نظمی و هرج و مرج، گناهی نابخشودنی است.
در این بیانیه آمده است: از همه مردم شریف استان لرستان مصرانه می خواهیم، برای آرامش و امنیت استان هم قسم شویم و مردم صف خود را از صفوف ضد انقلاب و اغتشاشگران جدا کنند.
به گزارش آنا در پی فراخوان های شبکه های معاند نظام، عده ای اغتشاش‌گر در روزهای اخیر اقدام به هرج و مرج و وارد کردن خسارت به اموال عمومی و خصوصی در برخی از شهرهای لرستان کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته