دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پربازدیدترین اخبار سیاسی خبرگزاری آنا؛ 11 دی

پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر : 247610

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سازماندهی لیدرهای آشوبگر برای اغتشاش در شهرها، ملت پاسخ قانون شکنان و آشوبگران را می‌دهند، دولت به میدان بیاید و اشتباهات خود را بپذیرد؛ ورود عالی‌ترین مقام آمریکا در حمایت از اغتشاش‌گران جز خفت برایشان نداشت و ... از پربازدیدترین اخبار منتشر شده در صفحه سیاسی است.



سازماندهی لیدرهای آشوبگر برای اغتشاش در شهرها


هفته گذشته، برخی از تجمعات با شعارها یا اعمال ساختارشکنانه و خشونت آمیز به حاشیه رفت و فرصت طلبان مهلت موج سواری پیدا کردند.



ملت پاسخ قانون شکنان و آشوبگران را می‌دهند


رئیس جمهور گفت: شرایط اقتصادی ما از شرایط متوسط دنیا بهتر است اما این بدان معنا نیست که همه مشکلات حل شده‌است، برخی مشکلات هنوز هست اما باید با وحدت و همدلی و دست در دست یکدیگر ، برای رفع آنها تلاش کنیم.


برخی در قبال پول، تجمعات را به اغتشاش می‌کشانند


مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: مردم هوشیار باشند و بدانند که فحاشی و تخریب کار سازمان یافته دشمن است.


دولت به میدان بیاید و اشتباهات خود را بپذیرد


عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراضات اخیر مردم به مشکلات اقتصادی گفت: دولت بایستی به میدان بیاید و اشتباهات خود را بپذیرد. دولت باید به خواسته‌ها و مشکلات مردم صحه گذاشته و قول دهد ظرف مدتی معقول آن‌ها را برطرف سازد.



صفوف مردم مطالبه‌گر باید از فرصت طلبان جدا شود


عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: باید صفوف مردمی را که به خاطر خواسته‌های به حقشان به خیابان‌ها آمدند از گروه‌های فرصت‌طلب جدا کرد.


فیلتر کانال‌های اغتشاش‌گر دیر انجام شد


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر جوانان ما زمانی که می خواهند حرفی را به گوش مسوولان برسانند، از مجرای نادرست وارد شوند، عده‌ای سوار موج می‌شوند و آنان را از هدف دور می کنند.


مسئولی که در قاچاق کالا دست داشته‌باشد صلاحیت حضور در دولت را ندارد


معاون اول رئیس جمهور گفت: هر مسئولی در هر رده‌ای که باشد حتی اگر دخالت غیرمستقیم در قاچاق کالا داشته باشد،‌ صلاحیت حضور در دولت را ندارد و حتما با وی برخورد خواهد شد و قوه قضائیه هم باید علاوه بر دولت با آن فرد برخورد کند.



ورود عالی‌ترین مقام آمریکا در حمایت از اغتشاش‌گران جز خفت برایشان نداشت


سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: ورود عالی‌ترین مقام رژیم آمریکا در حمایت از اغتشاش‌گران همراه با تعدادی دولت‌ها و رسانه‌های استکباری از جمله بی‌بی‌سی حاکی از برنامه‌ریزی آمریکا برای راه‌اندازی فتنه جدید در ایران بود.


رویکرد وزارت کشور ایجاد محدودیت برای تجمع‌های قانونی نیست


مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه رویکرد وزارت کشور و کمیسیون ماده 10 احزاب برای صدور مجوز برگزاری راهپیمایی و تجمع احزاب رویکردی مثبت است، گفت: کمیسیون ماده 10 مجوز راهپیمایی احزاب و استانداری‌ها و فرمانداری ‌ها نیز تجمعات احزاب را صادر می کنند.


برخی خواص در بزنگاه فتنه 88 نتوانستند انقلابی بودن خود را ثابت کنند


معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: برخی خواص نتوانستند در آن بزنگاه تصمیم درست بگیرند و انقلابی بودن خود را ثابت کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته