دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 دی 1396 - 16:50
رجایی در نشست کارگروه کشاورزی نمایندگان ادوار مطرح کرد؛

ارائه نظرات مشورتی کارگروه کشاورزی مرکز نمایندگان ادوار به کمیسیون های تخصصی

رئیس کارگروه کشاورزی نمایندگان ادوار مجلس، از ارائه نظرات مشورتی کارگروه متبوعش به کمیسیون های تخصصی براساس طرح ها و لوایح خبر داد.
کد خبر : 247601

به گزارش حوزه پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، عباس رجایی با اشاره به نشست امروز نمایندگان ادوار عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان ادوار مجلس ظرفیت های مهم و مختلفی دارند که تا به امروز از این ظرفیت استفاده لازم نشده است و می توان گفت که در این باره غفلت صورت گرفته است.


رئیس کارگروه کشاورزی نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، افزود: خوشبختانه در دوره دهم رئیس مجلس با اصلاح ساختار تشکیلاتی، مرکزی را به عنوان مرکز نمایندگان ادوار ایجاد کرد که کار آن ساماندهی و استفاده از نظرات نمایندگان ادوار است و متناظر با کمیسیون های تخصصی از نمایندگان مرتبط در کمیسیون های دوره قبل کارگروه های مشورتی تشکیل می شود.


وی ادامه داد: این کارگروه ها وظیفه دارند طرح ها و لوایحی که در کمیسیون ها بررسی می شود را، بررسی کرده و نظرات مشورتی خود را به کمیسیون ها ارائه دهند و شاید رئیس مجلس مباحثی را به نمایندگان ادوار ارجاع دهد که این مباحث در این کارگروه ها مورد بررسی قرار می گیرد.


رجایی با بیان اینکه کارگروه کشاورزی، آب و منابع طبیعی می تواند نظرات مشورتی به مرکز پژوهش ها و کمیسیون های تخصصی ارائه دهد، تصریح کرد: این کارگروه متشکل از یک رئیس، دو نایب رئیس، یک سخنگو و یک دبیر است که در جلسه امروز کارگروه 31 نماینده ادوار حضور یافتند و اعضای هیات رئیسه را تعیین کردند.


رئیس کارگروه کشاورزی نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه در نخستین جلسه آتی این کارگروه آیین نامه داخلی آن تصویب می شود، یادآور شد: راهبردهای کارگروه برای سال های آینده طراحی می شود که یقیناً این کارگروه می تواند نقش موثری برای پیش برد امور داشته باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته