دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور آتش تقی پور

آغاز اجرای «مبارک و خاتون پرده نشین»در فرهنگسرای فردوس

آتش تقی پور بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون عصر یکشنبه 10 دی ماه، نمایش کمدی «مبارک و خاتون پرده نشین» را در فرهنگسرای فردوس افتتاح کرد.
کد خبر : 247554

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، اجرای نمایش کمدی ستنی «مبارک و خاتون پرده نشین» عصر روز یکشنبه 10 دی ماه با حضور آتش تقی پور از بازیگران پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و جمعی از هنرمندان و شهروندان در فرهنگسرای فردوس آغاز شد.


این نمایش که با هدف احیاء نمایش های آیینی و سنتی ایرانی در قالب سیاه بازی و روحوضی که رو به فراموشی است و هم چنین ایجاد فضایی شاد و مفرح برای خانواده ها، تا دهم بهمن ماه همه روزه ساعت 18 همراه با موسیقی زنده در فرهنگسرای فردوس به روی صحنه می رود.


نویسنده این نمایش «داود فتحعلی بیگ» است و کارگردانی آن را «علی طربی» بر عهده دارد؛ مجید قربانی، حدیث علیز اده، علی طربی، علی باهری، محسن قصری، محمدرضا لوانی، محمدرضا صفری، نگین سادات صدر بازیگران این نمایش هستند.


اجرای امروز دوشنبه یازدهم دی ماه با حضور افتخاری «اصغر حیدری» بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، به صورت رایگان برای عموم شهروندان اجرا می شود.


علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته