دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم اعلام کرد:

فراخوان طرح‌های مشترک تحقیقاتی ایران و هند

فراخوان طرح‌های تحقیقاتی مشترک هند و ایران با موضوع بیوتکنولوژی و سلامت انسان اعلام شد.
کد خبر : 247477

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، با توافق مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دپارتمان علم و فناوری وزارت علوم و فناوری جمهوری هند، فراخوان طرح‌های تحقیقاتی مشترک از امروز 11 دی به طور همزمان در هند و ایران اعلام شده و تا ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.


اولویت‌های این فراخوان بیوتکنولوژی و سلامت انسان (بهبود تمرکز در بهره‌وری محصول، محصولات تراریخته، دستکاری ژنتیکی انسان‌ها و جانوران، بیوتکنولوژی میکروبی با تاکید بر سوخت زیستی سلولی و تنوع میکروبی و بررسی زیست‌محیطی؛ تحقیقات متمرکز مولکولی روی سلول‌های بنیادی، سرطان، بیماری‌های گرمسیری و عفونی و بیوتکنولوژی حیوانات (تولید مثل و تغذیه) و مدیریت منابع آب است.


مهلت ارسال پروپوزال‌ها از تاریخ ۱۱ دی ۹۶ (اول ژانویه) تا ۲۶ بهمن ۹۶ (۱۵ فوریه) است. اعضای هیات علمی و پژوهشگران مراکز علمی و پژوهشی باید فرم‌های لازم و اطلاعات تکمیلی در‌خصوص نحوه ارسال مدارک را مطالعه و ارسال کنند.


متقاضیان در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانند با کارشناس میز هند در مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم (۸۲۲۳۴۲۳۱) و مسئول دبیرخانه همکاری‌های علمی ایران با هند در دانشگاه فردوسی مشهد (۰۵۱۳۸۸۰۵۷۴۴) تماس بگیرید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته