دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 دی 1396 - 13:37
معاون پژوهش دانشگاه امیرکبیر خبر داد:

هدایت پایان‌نامه‌های دانشگاه‌ امیرکبیر به سمت صنایع نفت‌وگاز، نیروگاهی و خودروسازی

معاون پژوهش دانشگاه امیرکبیر از هدایت پایان‌نامه‌های این دانشگاه به سمت صنایع توربین گازی، نیروگاهی، نفت و گاز، خودروسازی خبر داد.
کد خبر : 247453

دکتر حسین حسینی تودشکی درباره پایان‌نامه‌های کاربردی در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه امیرکبیر گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های کاربردی جزو سیاست‌های ماست چراکه از زمانی که رسیدن به دانشگاه نسل سوم در اولویت‌ها قرار گرفت به سمت سوق داده شدیم تا از پایان‌نامه‌های کاربردی تحصیلات تکمیلی حمایت کنیم.


وی افزود: البته در این میان علاوه براینکه باید به سمت کاربردی‌شدن پایان‌نامه‌ها برویم. باید آثاری تولید کنیم تا در عین داشتن کیفیت رقابت‌پذیر و قایلیت انتشار در مراجع بین‌المللی را هم داشته باشد.


معاون پژوهش دانشگاه امیرکبیر درباره صنایع مورد هدف قرار گرفته این دانشگاه برای ارائه پایان‌نامه‌های کاربردی گفت: صنایعی نظیر توربین گازی، نیروگاهی، نفت و گاز، خودروسازی را مورد هدف قرار داده‌ایم.


حضور 70 شرکت در برج نوآوری و فناوری دانشگاه امیرکبیر


تودشکی همچنین درباره برج‌ نوآوری و فناوری دانشگاه امیرکبیر تاکید کرد درحال حاضر 70 شرکت در برج نوآوری و فناوری دانشگاه امیرکبیر مستقر هستند و به‌زودی برج فناور دیگری را راه‌اندازی خواهیم کرد.


وی ادامه داد: سعی کردیم از پتانسیل بخش خصوصی استفاده کنیم تا بازار خوبی برای محصولات فناورانه و نوآرانه به دست آید. همچنین امیدوارم به‌زودی بتوانیم صندوقی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه ایجاد کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته