دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی جدید نفت‌تهران درگفت‌وگو با آنا؛

مقایسه تیم من و برانکو بی‌انصافی است/ مدیریت جدید نفت با تحقیق به فوتبال آمده‌اند

سرمربی جدید نفت‌تهران گفت: بی‌انصافی است شرایط تیم من با تیم برانکو مقایسه شود چون او پروژه 3 ساله‌ای را در تیم پرسپولیس داشته و تیمش را به خواسته‌هایش در زمین نزدیک کرده‌است.
کد خبر : 247410

هومن افاضلی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد اینکه او چهارمین سرمربی این فصل نفت‌تهران است، گفت: «شب گذشته جلسه‌ای با مالکین جدید باشگاه نفت‌تهران داشتم. آنها خواسته‌های خود را مطرح کردند و من هم به عنوان گزینه سرمربیگری برنامه‌هایم را اعلام کردم. پس از آنکه مباحث زیادی با هم داشتیم قرار بر این شد که به من خبر بدهند و امروز مطلع شدم که به‌عنوان سرمربی تیم نفت انتخاب شده‌ام.»


وی ادامه داد: «اینکه چندمین مربی نفت هستم مهم نیست، چیزی که برای من اهمیت دارد این است که تیم قدیمی و ریشه‌دار نفت در وضعیت بحرانی قرار دارد و باید از این شرایط خلاص شود. ما در سخت‌ترین شرایط ممکن هستیم و باید به سمتی برویم که بیش از این شرایط را برای خودمان دشوار نکنیم. خیلی‌ها نمی‌دانند نفت تیم قدیمی در فوتبال باشگاهی ایران است و ما باید با نگه داشتن این تیم در سطح اول فوتبال ایران به سمتی برویم که بار دیگر اول بتواند ارزش‌هایش را نشان دهد.»


سرمربی جدید نفت‌تهران در خصوص برنامه‌های کاری‌اش گفت: «نفتی که زمانی نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا بود یک شبه به رده پانزدهم جدول سقوط نکرده است که ما بتوانیم یک شبه این تیم را به شرایط ایده‌آل برگردانیم. ما آماده‌ایم تا با حمایت مناسبی که از سوی مالکین باشگاه خواهیم شد آهسته آهسته شرایط را یه سمتی ببریم که بازیکنان بتواننند در امتیازگیری موفق عمل کنند و در پایان فصل در لیگ برتر باقی بمانیم.»


وی تاکید کرد: «نفت برای ماندن در لیگ برتر نیاز به حمایت از سوی مدیریت باشگاه دارد. بازیکنان باید بخشی از مطالبات قبلی‌شان را بگیرند تا مشکلات معیشتی‌شان را حل کنند. با پرداخت مطالبات بچه‌ها به ادامه کار دلگرم می‌شوند و به مدیریت جدید اعتماد می‌کنند که این موضوع می‌تواند گره‌گشای ما در راهی که شروع کرده‌ایم، باشد. آنچه باعث می‌شود بازیکن بتواند بهترین خدمت را به تیم کند، نداشتن دغدغه مالی است و امیدوارم این شرایط در ادامه فصل برای بازیکنان ما حاصل شود.»


افاضلی در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیم نفت‌تهران بیان کرد: «این مشکل از سوی نماینده باشگاه ظرف امروز و فردا حل می‌شود. البته تیم فعلی نفت هم پتانسیل آن را دارد که در لیگ برتر بماند. بازیکنان کمی تمرکز فوتبالی‌شان را از دست داده‌اند که با برنامه‌هایی که داریم، این مشکل را حل می‌کنیم. ضمن اینکه برای تقویت تیم تلاش خواهیم کرد تا بازیکنان خوبی را به تیم اضافه کنیم که در میانه فصل با توجه به محرومیت ةا و مصدومیت‌ها با کمبود مهره مواجه نشویم.»


وی درباره اینکه نگران آن نیست که همچون مربیان قبلی نفت مشکلات مالی عامل رفتنش از این تیم شود، تصریح کرد: «خیر، دیگر باشگاه نفت به مشکل مالی نمی‌خورد. این گروه جدید که مالکیت باشگاه را برعهده گرفته افرادی تحصیلکرده و آشنا به مشکلات فوتبال هستند و بدون تحقیق وارد فضای مدیریتی یک باشگاه نشده‌اند. می‌دانم که با مالکین جدید نفت تهران ایم باشگاه می‌تواند به روزهای خوب گذشته‌اش بازگردد و من و دستیارانم بدون نگرانی تمرکزمان روی موفق کردن تیم خواهد بود.»


سرمربی نفت‌تهران درباره دیدار روز جمعه تیمش با پرسپولیس گفت: «پرسپولیس بهترین تیم 10 سال اخیر ایران را ساخته و برانکو هم بهترین مربی حال حاضر ایران است. بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند، در هر مسابقه به فکر پیروزی هستند و البته که در بیشتر بازی‌های‌شان هم برنده زمین را ترک کردند. ورزشگاه آزادی هم متعلق به هواداران پرسپولیس است و آنها تیم‌شان را تنها نمی‌گذارند. شکی نیست که از لحاظ استارت مسابقه هم سخت‌ترین دیدار این فصل نفت‌تهران شروع کار من در این تیم است.»


افاضلی تصریح کرد: «بی‌انصافی است شرایط تیم من با تیم برانکو مقایسه شود چون او پروژه 3 ساله‌ای را در تیم پرسپولیس داشته و تیمش را به خواسته‌هایش در زمین نزدیک کرده است. با این حال نفت هم صرف نظر از همه مشکلاتی که داشته برای ارائه بازی جوانمردانه و بدون اشتباه به دیدار پرسپولیس می‌رود. من و کادرفنی‌ام وظیفه داریم که نفت را احیا کنیم و امیدوارم بتوانیم با کسب امتیاز از پرسپولیس تیم را در شرایطی قرار دهیم که بازیکنان به این باور برسند که توانایی‌های‌شان بیش از چیزی است که تا به امروز نشان داده‌اند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته