دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد:

کسب سه امتیاز مقابل حفاری از نان شب واجب تر بود/ تیم ملی به بازی های تدارکاتی بیشتری نیاز دارد

سرمربی تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد گفت: قبل از بازی مقابل حفاری نقاط ضعف خودمان را شناسایی و همه آنها را برطرف کردیم تا جای هیچ اشتباهی نداشته باشیم.
کد خبر : 247407

شهرزاد مظفر سرمربی تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره بازی دانشگاه آزاد و پیروزی تیمش در هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ مقابل تیم حفاری گفت: «‌خدا را شکر این بازی با پیروزی تیم ما به پایان رسید.‌ ما بازی خیلی حساسی مقابل حفاری داشتیم و سه امتیاز آن از نان شب هم برای ما واجب‌تر بود به همین دلیل همه بازیکنان تلاش کردند تا مقابل این تیم کمترین اشتباه را داشته باشند و پیروز میدان شویم که خدا را شکر همین اتفاق هم افتاد.»


وی ادامه داد: «به دلیل آن دو باختی که تیم ما در دوره رفت متحمل شد جایگاه ما در جدول حساس شده بود و از همین روی همه بازیکنان هم قسم شدند که در این بازی با تمام تمرکزشان بازی کنند و پیروز میدان شوند.‌ قبل از این بازی البته نقاط ضعف خودمان را شناسایی و همه آنها را برطرف کردیم تا مقابل حفاری جای هیچ اشتباهی نداشته باشیم. گاهی اشتباهات کوچک در چندبازی نتایج غیرقابل جبرانی برای ‌یک تیم به بار می‌آورد. البته من به بازیکنانم اعتقاد دارم و می‌دانستم در آن دو بازی هم که ما شکست خوردیم نحوه بازی کردن ما به گونه‌ای نبود که مستحق شکست باشیم اما به هر حال اتفاقات فوتسالی غیرقابل پیش بینی است و ممکن است برای همه تیم‌ها پیش بیاید. به هر روی تمام تلاش ما این است که پیروزی‌های خود را تداوم ببخشیم. اگرچه در لیگ امسال نمی توان پیش بینی داشت.»


مظفر در ادامه صحبت‌هایش به بازی این هفته مقابل تیم البرز زنجان که هفته گذشته 33 گل دریافت کرده است؛ اشاره کرد و گفت: «طبیعی است که ما بازی راحتی مقابل این تیم داریم اما حقیقتا دوست ندارم این تعداد گل را به حریف بزنیم البته برای خودمان هم سال گذشته همین اتفاق افتاد که 20 گل به تیم تبریزی زدیم اما به نظرم این شرایط فقط بازیکنان آن تیم را دلسرد می‌کند. تیم البرز زنجان از بازیکنان جوانی تشکیل شده است و زمانی که در یک بازی 33 گل می‌خورند به طور حتم دچار دلزدگی می شوند. به نظرم باید شرایطی در لیگ به وجود بیاید که این اتفاقات نیافتد چرا که مطمئنا بازیکنان این تیم ها دلسرد می شوند ودیگر ادامه نمی دهند. در بازی روز جمعه که مقابل البرز زنجان به میدان می رویم ما چندبازیکن را در اختیار نداریم و باید استراحت کنند در این چند هفته فشار زیادی را تحمل کردند به همین دلیل در این بازی استراحت خواهند کرد.»


سرمربی تیم دانشگاه آزاد تاکید کرد: «‌به نظرم باید شرایط استاندارد در لیگ فوتسال فراهم شود که هر تیمی که قدرتمند است و ساز و کار بهتری دارد وارد لیگ شود چون تنها تیم ضعیف و بازیکنان لطمه می‌بیننند. البته به این نکته هم باید توجه کنیم خوشبختانه امسال تیم‌های این چنینی کمتر شده و رقابت بین همه تیم‌ها فشرده‌تر شده است. بارها پیش آمده که تکلیف تیم قهرمان را در جدول رده‌بندی تفاضل گل‌ها مشخص کرده است. به هرحال تیم‌ها به دنبال زدن گل بیشتر هستند اما از سوی دیگر باید استانداردها را رعایت کنیم.»


مظفر همچنین به وضعیت تیم ملی فوتسال بانوان اشاره کرد و گفت: «خدا را شکر تیم بانوان هم شرایط خوبی دارد، چندبازیکن جوان و قدرتمند را در لیگ امسال شناسایی کردیم که در اردوهای به ما ملحق شوند.طبق برنامه‌ریزی هایی که داشتیم اواخر بهمن‌ماه یک بازی تدارکاتی با تیم روسیه در تهران خواهیم داشت. روسیه یکی از تیم های قدرتمند جهان است و این بازی برای بازیکنان ما خیلی فرصت خوبی است تا خودشان را محک بزنند. آن دو بازی که در تهران مقابل ایتالیا برگزار شد تجربه خیلی خوبی برای رشد بازیکنان شد به خصوص اینکه هواداران توانستند از نزدیک بازی تیم ملی فوتسال بانوان را ببینند و انگیزه همه بازیکنان هم دوچندان شده بود. در اواخر بهمن هم مقابل روسیه به میدان خواهیم رفت.‌اما‌ با این حال باز هم به بازی‌های تدارکاتی بیشتری نیاز داریم چرا که سبک تیم‌های اروپایی و آسیایی با هم متفاوت است.‌حریفان اصلی ما در جام ملت‌های آسیا تیم‌های ژاپن و تایلند هستند و ما به بازی‌های تدارکاتی بیشتری برای رویارویی با آنها نیاز داریم که خوشبختانه فدراسیون هم همکاری های لازم را با ما انجام داده است و به فکر اردوهای تدارکاتی بیشتری است.»


انتهای پیام/

برچسب ها: شهرزاد مظفر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته