دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پربازدیدترین اخبار سیاسی خبرگزاری آنا؛ 10 دی

پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر : 247294

به گزارش حوزه گروه سیاسی خبرگزاری آنا، کسانی که اقدام به تخریب اموال عمومی و بی‌قانونی می‌کنند باید هزینه آن را بپردازند، دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده یک شهید مسیحی، تفاهم کمیسیون تلفیق و نماینده دولت برای کاهش فشار اقتصادی به مردم در بودجه ۹۷، نمی‌توان با توهمات روشنفکری از حوزه سایبری عبور کرد و ... از پربازدیدترین اخبار منتشر شده در صفحه سیاسی است.


دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده یک شهید مسیحی


مقام معظم رهبری شب گذشته در خانه شهید ارمنی حضور پیدا کردند.


کسانی که اقدام به تخریب اموال عمومی و بی‌قانونی می‌کنند باید هزینه آن را بپردازند


رحمانی فضلی گفت:کسانی که اقدام به تخریب اموال عمومی، بی نظمی و بی قانونی می کنند باید پاسخگوی رفتارهای خود بوده و هزینه آن را بپردازند.


تفاهم کمیسیون تلفیق و نماینده دولت برای کاهش فشار اقتصادی به مردم در بودجه ۹۷


سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ گفت: در بررسی لایحه بودجه سال آینده تصمیم گیری‌های نمایندگان مردم در راستای مصلحت عمومی و منافع مردم و کاهش آثار سواقتصادی خواهد بود.



دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ادعای کرباسچی درباره آیت‌الله علم‌الهدی را رد کرد


دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ادعای کرباسچی درباره آیت الله علم الهدی را تکذیب کرد.


نمی‌توان با توهمات روشنفکری از حوزه سایبری عبور کرد


رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: هوشمندسازی زیرساخت‌ها نیازمند صنعت بومی ملی است و نمی توان با توهمات روشنفکری از حوزه سایبری عبور کرد.


مردم باید پایبند به لوازم اعتراض مدنی باشند


علی مطهری در یادداشتی نوشت: در کشورهایی که تمرین دموکراسی بیشتری دارند، در یک روز و ساعت مشخص هزاران نفر در مسیر معینی با حفاظت پلیس، راهپیمایی کرده و اعتراض خود را در موضوع معینی اعلام می‌کنند و سپس سرکار خود می‌روند و این یک امر عادی است.



سرلشکر صفوی از ناوشکن دماوند بازدید کرد


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با حضور در ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نداجا (انزلی) از ناوشکن تمام ایرانی دماوند بازدید کرد.


روایت یک دیدار ویژه در اوج فتنه


پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، روایت یک دیدار ویژه با رهبر انقلاب در اوج فتنه را منتشر کرد.


الویری رئیس شورای عالی استان‌ها شد


نخستین اجلاسیه پنجمین دوره شورای عالی استان‌ها با حضور وزیر کشور برگزار و در آن انتخابات اعضای هیات رئیسه با رای اعضای شورای عالی استان‌ها برگزار شد.



توصیه توئیتری عارف به تجمع‌کنندگان


رئیس فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم، وظیفه دولت و مجلس است، در حساب توییتری خود نوشت: پیگیری مطالبات، حق طبیعی است اما متوجه باشیم کاری نکنیم که فضای کشور متشنج شود.


ردم خواستار کاهش فشار بر اقشار ضعیف و فاصله طبقاتی هستند


حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه مردم معترض را باید از سودجویان و عوامل بیگانه تفکیک کرد، گفت: مردم در واکنش به انفعال و عدم پاسخگویی مسئولین خود عصبانی شده و به خیابان آمده‌اند و من نیز با آنان احساس هم‌صدایی می‌کنم.


مسئولین شرایطی ایجاد کنند که مردم کمتر تحت فشار باشند


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اعتراضات خیابانی اخیر در برخی شهرهای کشور گفت: مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند اما باید توجه داشت در گذشته دوره‌هایی سخت‌تر از این تجربه کرده‌اند و به چنین اعتراضاتی اقدام نکرده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته