دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از صبح امروز؛

آغاز بکار سایت ثبت سفارش خودرو

مدیرکل مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت گفت: ثبت سفارش خودرو از صبح امروز آغاز شد و پایان وقت امروز دهم دی­­ آخرین فرصت ثبت سفارش خودروهای با سال ساخت 2016 است و متقاضیان ثبت سفارش این گونه خودروها اقدام کنند.
کد خبر : 247182

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، علی علی آبادی فراهانی با اعلام اینکه ثبت نام در سایت ثبت سفارش خودرو از امروز ساعت 9:30 صبح آغاز شده است، تصریح کرد: مصوبه ابلاغی دیروز هیئت ­­وزیران در مورد واردات خودروهای سواری، تکمیل آیین نامه ضوابط فنی واردات خودرو مصوب سال 1382 و اصلاحات آن بود.


وی با بیان اینکه ماده (13) تا (17) به آیین نامه مذکور اضافه شده است، افزود: در ماده (13) تأکید شده که واردات خودرو منوط به داشتن نمایندگی رسمی و زیرساخت‌های لازم برای ارایه خدمات پس از فروش است.


علی آبادی فراهانی در خصوص وارداتِ­­ اشخاص غیرنماینده نیز گفت: وارداتِ­ اشخاص حقیقی و حقوقی غیر نماینده در صورتی که با نمایندگان رسمی قرارداد ارایه خدمات پس از فروش منعقد کنند، امکان پذیر است.


مدیرکل مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت با تشریح ماده 7 آیین نامه ضوابط فنی واردات خودرو مصوب اسفندماه 95 هیئت­­وزیران، افزود: خودورهای وارداتی که از سال ساخت آن‌ها کمتر از یکسال گذشته است نیز امکان ثبت سفارش دارند و امروز دهم دی ماه که آخرین روز سال میلادی 2017 محسوب می شود، آخرین فرصت ثبت سفارش خودروهای با سال ساخت 2016 است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته