دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پروین منتظر تصمیم هیات مدیره پرسپولیس/ فرش قرمز زیر پای سلطان

علی پروین در آستانه بازگشت به باشگاه پرسپولیس قرار دارد.
کد خبر : 24708

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، سکوت علی پروین طی ماه‌های گذشته در خصوص شرایط پرسپولیس سوال برانگیز بود. سرمربی سابق سرخ‌ها که سابقه مدیریت در پرسپولیس را نیز دارد در حالی این سیاست را در پیش گرفت که گفته می‌شد در صورتی که باشگاه پرسپولیس به حسین هدایتی واگذار شود وی به عنوان یکی از مدیران ارشد در پرسپولیس مشغول به کار خواهد شد و حتی در این باره شنیده شد که حسین هدایتی پست ریاست کمیته پیشکسوتان پرسپولیس را به وی پیشنهاد داده‌ بود که گویا با موافقت علی پروین روبه رو شد.


در این میان با عدم واگذاری پرسپولیس به هدایتی و با در اختیار گرفتن مدیریت آن از سوی وزارت ورزش، نام پروین در بین گزینه‌های حضور در بین اعضای هیات مدیره این باشگاه قرار گرفت اما با اعلام اسامی هیات مدیره پرسپولیس نام پروین در بین اعضای جدید نبود.


این اتفاق در حالی افتاد که به پروین این اطمینان خاطر داده‌ شده‌ بود که به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس معرفی خواهد شد اما این اتفاق نیفتاد تا بازهم علی پروین در بین مدیران تصمیم گیر پرسپولیس جایگاهی نداشته باشد.


در این باره گفته می‌شود حضور پروین هیات مدیره پرسپولیس قطعی بود اما به دلیل اختلاف وی با سجادی معاون ورزشی وزیر ورزش و مسئول اداره پرسپولیس و استقلال، نام وی از لیست خط خورد و محمد زادمهر به جای وی عضو هیات مدیره پرسپولیس شد.


اما مدیران پرسپولیس که به خوبی می دانند محبوبیت پروین می تواند در طول لیگ پانزدهم تا حدود زیادی سکو‌های ورزشگاه‌ها را آرام نگه دارد به پروین پیشنهاد پست مدیریت فنی پرسپولیس را دادند اما پروین که معتقد است مدیر فنی در فوتبال ایران یعنی «کشک»، این پیشنهاد را قبول نکرد.


مدیران جدید پرسپولیس که به حضور پروین در چارت مدیریتی این باشگاه اصرار دارند به رغم مخالفت وی با این پیشنهاد امیدوارند که در نهایت پروین را یا در این پست و یا در یکی از پست‌های مدیریتی که احتمالا ریاست بر کمیته پیشکسوتان است فعالیتش را با پرسپولیس آغاز کند.


به هر حال باید صبر کرد و دید سرانجام حضور علی پروین در پرسپولیس چه می‌شود. آیا بر می‌گردد و یا اینکه دوباره با اتخاذ سیاست سکوت از پای تلویزیون بازی‌های این تیم را دنبال می ‌کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: پروین پرسپولیس
ارسال نظر
قالیشویی ادیب