دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امام جمعه موقت حاجی آباد:

حضور ملت در نهم دی پوزه دشمنان را به خاک مالید

امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: حضور مردم، اقشارتاثیرگذار بویژه نخبگان و تحصیلکرده ها در روز نه دی پوزه دشمنان را به خاک مالید.
کد خبر : 246871

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام امیر الهی‌منش در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 9دی در جمع دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ها، مسئولا و مردم ولایتمدار این شهرستان با بیان اینکه باید جامعه اسلامی در آیات و مفاهیم قرآنی بنگرد و متنبه شود، افزود: قرآن کریم کتاب جامعی است که درس‌ها و عبرت‌های فراوانی به همه انسان‌های آزاده می‌آموزد و مردم فهیم و انقلابی در روز عاشورای 88درس و عبرت‌های بی‌شماری در مقابل فتنه‌گران آموختند.


وی با اشاره به فتنه سال88 در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: سناریویی از پیش طراحی شده در انتخابات سال88 به‌وجود آمد و در این سناریو نامه نوشته می‌شود به رهبری و در رابطه با انتخابات سخن به میان می‌آید که در انتخابات بوی دود و آتش به مشام می‌رسد و حتی قبل از اینکه انتخاباتی در ایران برگزار شود رادیوهای بیگانه از تخلفات و تقلب در انتخابات سخن به میان می‌آورند و قبل از انتخابات حتی موسوی توصیه فراوان در ستاد خود مبنی‌بر مواظبت و مراقبت از آراء سخن می‌گفت و این مسائل همه و همه نشان از سناریو برنامه‌ریزی شده‌ای بود که دشمنان طراحی کرده بودند و در حقیقت تقلب در انتخابات کلید واژه حرکت‌ آنان به سمت فتنه‌گری بود.



امام جمعه موقت حاجی آباد با بیان اینکه در انتخابات88، آمریکا با فشار به خاورمیانه ظلم بزرگی علیه جمهوری اسلامی ایران کرد افزود: با طراحی‌های دشمنان وسط خیابان‌های تهران دوربین نصب شد و در تهران خبرها را مخابره و ملت ایران را بمباران تبلیغاتی می‌کردند که انتخابات در ایران خدشه‌دار شده و تقلبی صورت گرفته است.


الهی‌منش تصریح کرد: اگر بسیج، سپاه، نیروهای انتظامی و از همه مهمتر ملت بزرگ ایران و مردم با بصیرت نبودند، می‌توان اذعان کرد که سناریوی از پیش طراحی شده‌ی دشمنان منجر به پیروزی شده بود.


وی اظهار کرد: با تعطیلی مغازه‌ها، اقتصاد را در مرکز کشور مختل کرده بودند، پرچم اباعبدالله‌الحسین(ع) که پرچم عزای ما را آتش زدند و به سطل زباله انداختند و به ساحت اباعبدالله جسارت کردند، به عکس امام توهین کردند و شعار دروغین حمایت از ایران را سر دادند.


خطیب جمعه سابق رودان یادآور شد: حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در حماسه نهم دی ماه کار را یکسره کرد و پوزه دشمن را به خاک مالید و این روز در تاریخ انقلاب به ثبت رسید و برای همیشه ماندگار شد و این حضور حماسی برای بقاء انقلاب در جهت اهداف بلند نظام اسلامی بسیار موثر و تاثیرگذار بود که باید مورد دقت و توجه قرار گیرد و همه حوادث و اتفاقات بعد از انقلاب که در تاریخ جمهوری اسلامی به‌وجود آمده یوم‌الله است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب