دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1396 - 07:01
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

دولت و مجلس در پی راهکاری برای کنترل گرانی‌ها هستند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اعتراضات خیابانی اخیر گفت: دولت و مجلس در پی راهکاری برای کنترل گرانی‌ها هستند و قطعا در زمینه حل مشکلات اقدام خواهند کرد.
کد خبر : 246828

شهباز حسن‌پور بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا با اشاره به حماسه 9 دی عنوان کرد: پیام 9 دی وحدت، هماهنگی و انسجام در بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب بود و وحدت مردم در این روز پاسخی محکم به همه تفرقه‌افکنان بود.


وی با اشاره به عملکردهای اخیر محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق تاکید کرد: من اعتقاد دارم فرمایشات مقام معظم رهبری باید در تمامی زمینه‌ها فصل‌الخطاب باشد.


نماینده مردم سیرجان همچنین با اشاره به اعتراضات خیابانی اخیر که با محوریت مشکلات اقتصادی شکل گرفته است، بیان کرد: مردم توجه داشته باشند مسئولان کشور از دولت گرفته تا مجلس و سایر نهادها در پی راهکاری برای کنترل گرانی‌ها و ایجاد اشتغال جوانان هستند.


حسن‌پور بیگلری با بیان اینکه در حال حاضر بررسی لایحه بودجه سال 97 در دستورکار کمیسیون تلفیق مجلس است، اظهار کرد: مردم مطمئن باشند مشکلات اخیر که باعث اعتراض آنان شده است، به زودی از سوی مجلس بررسی خواهد شد و هم دولت و هم مجلس آنچه در توان دارند برای حل مشکلات مردم در طبق اخلاص می‌گذارند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته