دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی تیم فولادخوزستان:

امیدوارم پرسپولیس را در صدرجدول بگیریم/ فولاد یک دفاع و یک هافبک می‌خواهد

سرمربی تیم فولادخوزستان گفت: امیدوارم بازیکنان در جمع‌آوری امتیاز حداکثر دقت را داشته باشند تا فاصله‌مان با پرسپولیس را به مرور زمان کمتر کنیم و این تیم را در صدر جدول بگیریم.
کد خبر : 246815

سیروس پورموسوی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص صعود تیم فولاد خوزستان به رده دوم جدول رده‌بندی گفت: «خوشحالم که روند رو به رشد تیم ما در بازی با نفت‌تهران هم ادامه پیدا کرد و توانستیم با پیروزی که برابر این حریف به‌دست آوریم باتوجه به توقف خارج از خانه پارس‌جنوبی مقابل پیکان در رده دوم جدول بایستیم. این موفقیت حاصل تلاشی بی وقفه است که باید ادامه پیدا کند تا بتوانیم در پایان فصل یکی از تیم‌های برتر لیگ هفدهم شویم.»


وی افزود: «ما در بازی با نفت‌تهران در شرایطی برنده شدیم که حریف به خاطر شرایط خاص خود امکان داشت در این بازی برابر ما به زمین نیاید و این موضوع روی تمرکز بازیکنان تیم تاثیر منفی گذاشته بود ولی خوشبختانه بازیکنان باز هم نمایش قابل قبولی داشتند و به‌رغم‌اینکه بازی سنگینی را هفته قبل برابر پرسپولیس داشتند ولی در نهایت برنده زمین را ترک کردند تا 3 امتیاز بسیار با ارزش را به امتیازات قبلی‌مان اضافه کنیم.»


سرمربی تیم فولادخوزستان در مورد اینکه در فصل‌ نقل‌‌وانتقالات با اضافه شدن حسن بیت‌سعید شرایط تیمش بهتر شده و آیا بازیکنی دیگر را جذب خواهد کرد یا نه، اظهارکرد: «ما برای آنکه بتوانیم در نیم‌فصل دوم در امتیازگیری بهتر از نیم‌فصل اول عمل کنیم، قصد داریم علاوه بر بازیکنانی که تا اینجا جذب کرده‌ایم، 2 جای خالی دیگری که داریم را پر کنیم. در این راستا یک دفاع وسط و یک هافبک وسط نیاز داریم تا تیم‌مان تکمیل‌تر شود. از بیت‌سعید هم تشکر می‌کنم که توانست برای تیم اثرگذار باشد. البته بازیکنان هم با استقبال خوبی که از او داشتند، شرایط را برای درخشش این مهاجم آماده کرد.»


وی درباره اینکه تیمش این امید را دارد که فاصله 9 امتیازی با پرسپولیس صدرنشین را از بین ببرد، بیان کرد: «واقعیت این است که ما باید از لحاظ خودباوری به مرحله‌ای برسیم که برای رقابت‌ با حریفان به سادگی امتیاز از دست ندهیم. الان حضور در جایگاه دوم جدول می‌تواند موقتی باشد و ما نباید به این رتبه دلخوش کنیم. هنوز 13 هفته تا پایان مسابقات باقیمانده و بارها اتفاقاتی در فوتبال رخ داده که نشان می‌دهد هیچ چیزی را نمی‌توان قطعی دانست. وظیفه ما این است که با همدلی به راه‌مان ادامه دهیم و نگذاریم موقعیت خوبی که برای‌مان ایجاد شده از دست برود.»


پورموسوی تاکید کرد: «باید در نیم‌فصل دوم با دقت بیشتری به مصاف حریفان برویم و اجازه ندهیم آنها از ما امتیاز بگیرند. کارمان دشوار است و به بچه‌های تیم هم گفتم که همه حریفان با بهترین نفرات‌شان و با انگیزه فراوان می‌آیند که برنده باشند. اگر کم‌کاری کنید جایگاهی که به دست آوردید را به سادگی از دست می‌دهید. امیدوارم بازیکنان در جمع‌آوری امتیاز حداکثر دقت را داشته باشند تا فاصله‌مان را به مرور زمان با پرسپولیس کمتر کنیم.»


وی درباره اینکه کسانی که از روی سکوها در ابتدای فصل به او توهین می‌کردند امروز حامی‌اش شده‌اند، تصریح کرد: «فولاد نیاز به همدلی و اتحاد دارد. این حرفی بود که من از روز اول زدم و گفتم که برای هماهنگی نیاز به آرامش داریم. خوشبختانه این آرامش در تیم ما ایجاد شده است و اتحاد قابل قبولی داریم. متحد بودن بازیکنان فولاد باید ادامه پیدا کند تا بتوانیم در هفته‌های آینده امتیازات بیشتری را کسب کنیم و در میان تیم‌های بالای جدول باقی بمانیم.»


سرمربی فولادخوزستان درباره شرایط مالی تیمش اظهارداشت: «ما براساس بودجه باشگاه تیم را بستیم و سعی کردیم در نیم‌فصل هم بازیکنانی را بگیریم که کمک حال تیم‌مان باشند البته به شرطی که باشگاه از لحاظ مالی توانایی جذب بازیکنان را داشته باشد. از ابتدای فصل تا به امروز هم باشگاه براساس تعهدی که داشته عمل کرده و بازیکنان مشکل مالی ندارند. امیدوارم این شرایط ادامه پیدا کند تا بدون دغدغه مالی تا پایان فصل به کارمان ادامه دهیم.»


پورموسوی درباره دیدار روز پنج‌شنبه تیمش برابر مشکی‌پوشان گفت: «در نیم‌فصل دوم هر چه به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم، رقابت‌ها سخت‌تر می‌شود. اینکه مشکی‌پوشان تیم شانزدهم جدول رده‌بندی است، ما را فریب نمی‌دهد. این تیم در دو بازی آخرش 4 امتیاز گرفته و بدون تردید برای کسب حداکثر امتیازات به اهواز می‌آید. این تیم نیاز به امتیاز دارد تا از انتهای جدول جدا شود و بنابراین بهترین بازی‌اش را انجام می دهد تا بازنده نباشد. باید با دقت و بدون اشتباه بازی کنیم تا از دیدار مهم‌مان برابر مشکی‌پوشان برنده خارج شویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته