دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سخنگوی سپاه پاسداران در سالروز حماسه 9 دی:

بصیرت ملت ایران در 9 دی تهدید را به فرصت تبدیل کرد

مسئول روابط عمومی سپاه گفت: تهاجم مستقیم به عاشورا در فتنه 88 مردم را به خشم آورد و یک بار دیگر تهدید را به فرصت تبدیل کرد، فرصتی که بصیرت ملت را دو چندان کرد.
کد خبر : 246809

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار رمضان شریف صبح امروز در مراسم حماسه نهم دی ماه در مسجد امام حسین(ع) شهرستان بیرجند اظهار داشت: در هشتمین سالگرد حماسه بزرگ 9 دی که یکی از مقاطع ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است هستیم.


وی با بیان اینکه هیچ حادثه‌ای را در انقلاب اسلامی نمی‌توان به صورت منفرد و جدا از حوادث دیگر انقلاب بررسی کرد افزود: همه رویارویی ما با گفتمان انقلاب اسلامی، حرکت امام، کامل شدن احکام دین و پیاده شدن 3 شعار اصلی مردم در بهمن ماه 57 یک منزومه یک پارچه است.


مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی و وقوع انقلاب اسلامی در ایران در شرایطی پیش آمد که در جامعه دو تفکر اساسی بر مقدرات این کره خاکی اعم از گفتمان کمونیستی و گفتمان دموکراتی به سرکردگی آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی حاکم بود.


شریف تصریح کرد: در بهمن 57 امام (ره) با احیای گفتمان پیامبر و قرآن کریم حرف جدیدی را عرضه داشتند و تئوری جدیدی را برای مردم و سعادت مردم به وجود آوردند که به جامعه جهانی عرضه شد و فرهنگ اسلام را احیا کرد.


وی با بیان اینکه در این راستا هر دو امپراتوری حاکم بر دنیا توامان با انقلاب اسلامی و گفتمان نوپای آن به مخالفت پرداختند خاطرنشان کرد: نخستین نکته این است که دشمنان ما هم شرقی‌ها و هم غربی‌ها بودند و توانستند در بین ملت‌هایی که یک نژاد و فرهنگ واحد بودند تقسیم ایجاد کنند.


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاثیر گفتمان‌ها آنقدر زیاد است که می‌تواند جغرافیای واحد را تقسیم کند یادآور شد: زمانی که یک گفتمان سوم که حرف جدیدی دارد به اسم انقلاب اسلامی ایجاد شد، بشریت خسته از فرهنگ غربی دنبال حرف نو و جدیدی می‌گشت که با همفکری‌های او همخوانی داشته باشد این بود که گفتمان انقلاب اسلامی در بین آزادگانی که به دنبال حرف جدید بودند گسترش و رونق پیدا کرد و دشمنی بسیار حساب شده غربی‌ها و شرقی‌ها همچنان ادامه داشت.


شریف با بیان اینکه در این راستا هشت سال این ملت را در مقابل یک رژیم طاغوت قرار دادند و از او حمایت کردند اظهار داشت: امروز در موزه دفاع مقدس اسناد حمایت غربی‌های و شرقی‌ها در انظار عموم قرار گرفته است.


وی افزود: در این راستا امام هوشمندانه و با تسلطی که با تاریخ ایران، منطقه و جهان داشت ملت ما را هدایت کرد و شاگردان برجسته امام نیز پیام امام را به خوبی درک کردند و همچنین امام نهادهایی اعم از تأسیس بسیج، تأسیس سپاه پاسداران، احیای ارتش جمهوری اسلامی و نهادهای دیگری را در نظام سیاسی این کشور تبیین کرد و ملت نیز با دست خالی بدون نگاه به سردمداران زور و قدرت جنگ 8 ساله را به پیروزی رساندند.


مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر امروز بر قله‌ای از قدرت ایستاده‌ایم به دلیل درس‌ها و قدرت‌های نظامی است که داریم بیان کرد: در این راستا امروز هیچ واهمه‌ای از دشمن نداشته و دشمن بارها آن را در رزمایش‌های خاص تجربه کرده و به قدرت نظامی ما واقف است.


شریف با بیان اینکه مقام معظم رهبری در ابتدای شکل‌گیری فتنه 88 به همه هشدار دادند که مطمئن باشید ریشه اصلی فتنه در خارج از کشور است افزود: 8 ماه این جریان طول کشید تا به 9 دی و تهاجم مستقیم به عاشورا رسیدیم که به رگ غیرت مردم ایران به خاطر اهانت به عاشورا برخورد و شعارهای ساختارشکن مردم را به خشم آورد و یک بار دیگر تهدید را به فرصت تبدیل کرد، فرصتی که بصیرت ملت را دو چندان کرد.


سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر وقت ملت به یک افتخار بزرگ دست می‌یابد دشمن طرح جدیدی را از آستین خود بیرون می‌آورد اظهار داشت: بیش از 6 سال ملت ما و دولت‌های عراق و سوریه در مقابل توطئه داعش ایستادند وقتی که به تعبیر رهبری سردار پرافتخار ایران پیروزی بر داعش را اعلام کرد کمتر از 6 روز دشمن طرح جدیدی را ایجاد کرد و اعلام کرد که می‌خواهد یک دولت مستقل کرد ایجاد کند تا در این صورت بتواند ضربه به اسلام وارد کند.


وی خاطرنشان کرد: اما با سرانگشت رهبری و دلاوری فرزندان رهبری کمتر از 7 روز این قائله نیز به پایان رسید و کاری که دشمن برابر اسناد ما سال‌های طولانی برای آن تلاش کرده بود تا بتوانند روزنه امیدی را برای انقلاب ما به وجود آورد طولی نکشید مجدداً طرح جدید را آمریکا ایجاد کرد و بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد.


سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از پایانه‌های اصلی طراحی‌هایی که علیه انقلاب و امت اسلامی می‌شود ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی است گفت: امروز با همه خسارت‌هایی که داعش تولید کرد باید گفت یک پتانسیل عظیم و قدرتمند برای مقابله با رژیم صهیونیستی به وجود آمد و یک نیروی مردمی در سرزمین شام شکل گرفت.


شریف یادآور شد: امروز در محور مقاومت به برکت خون شهدای مدافع حرم، شرایط برای رژیم صهیونیستی بسیار سخت‌تر شده است.


وی با بیان اینکه وقتی به مقطع فتنه 88 نگاه می‌کنیم و گفتار حامیان فتنه 88 را مرور می‌کنیم متوجه می‌شویم آنها درصدد بودند شهرهای ایران اسلامی را مانند شهرهای سوریه اشغال و تخریب کنند و زیرساخت‌های کشور را از بین ببرند گفت: تجربه و درس‌های ما از فتنه 88 و حضور حماسی مردم در 9 دی فرصت ویژه‌ای شد برای مردم که در سال‌های متوالی مردم بیمه شوند و به رابطه امام امت پی بردند.


سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کسانی که از امام امت پیروی کنند سرنوشت آنان تضمین شده است گفت: به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی شهادت می‌دهیم که چه در دوره امام(ره) از بیانات، نیات و رهنمودهای امام جانانه حمایت کردیم و جوانان بسیاری در راه نظام جان خود را فدا کردند و امروز نیز مزار این شهیدان زیارتگاه مردم است و همچنین امروز نیز نسل جدید از امام خود پیروی می‌کنند و راه امام و شهدا را ادامه می‌دهند.


وی بیان کرد: نخستین درس فتنه 88 این بود که هرگز در دام دشمن قرار نگیریم و امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با افتخار اعلام می‌کنیم آن چیزی که دشمن به دنبال آن است تا ناکارآمدی انقلاب اسلامی را به رخ بکشد رنگ باخته است.


شریف با بیان اینکه امنیت نخستین نیاز جامعه بشری و ملت‌ها است گفت: ملت ما این امنیت را دارد و در سر شاخه‌های علوم دفاعی و نظامی به مرحله‌ای رسیده است که دشمن انگشت به دهان مانده است.


سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: 39 سال این ملت با پایمردی و شجاعت و اطاعت از رهبر خالصانه امام امت و امام حاضر به این مرحله رسیدند و مطمئناً جوانان ما بسیار با انگیزه‌تر راه امام و شهدا را ادامه می‌دهند.


شریف اظهار داشت: امید است 9 دی ماه امسال فرصتی برای تبیین ابعاد دشمنان باشد و ما بتوانیم به خوبی افق آینده را با دید بهتر نگاه کنیم و پاسدار خون شهدا باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته