دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1396 - 08:48

وزارت دفاع عربستان هدف موشک‌های یمنی قرار گرفت

رئیس شورای عالی انقلاب یمن از پرتاب یک موشک بالستیک به سوی نقطه‌ای در عربستان خبر داد.
کد خبر : 246582

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وب‌سایت شبکه العالم، محمد علی حوثی در پیامی در کاربری توئیتر خود پرتاب موشک به سوی نقطه‌ای در عربستان را به یگان موشکی یمن تبریک گفت و آن را یک پیروزی دانست که به پیروزی‌ها در جبهه خوخه و سایر جبهه‌ها افزوده شده است.


خبرنگار العالم در مارب درباره شلیک موشک بالستیک نیروهای یمنی به سوی وزارت دفاع عربستان گفت: «تاکنون از سوی وزارت دفاع یمن بیانیه‌ای رسمی درباره این حمله موشکی صادر نشده است، اما خبرهایی از پرتاب موشک بالستیک یمنی به سوی یک هدف نظامی راهبردی در پایتخت عربستان منتشر شده است.»


وی افزود: «برخی از منابع نظامی گفتند که به احتمال زیاد این هدف، وزارت دفاع عربستان در ریاض بوده است. ما همچنان منتظر صدور بیانیه از سوی یگان موشکی یمن هستیم که جزئیات حمله و نوع موشک بالستیک را مشخص کند. برخی از تحلیل‌ها بیانگر آن است که ممکن است این حمله موشکی، آزمایش یک سیستم موشکی جدید باشد که یگان موشکی یمن را به قدرت بازدارنگی نظامی مجهز می‌کند.»


علاوه بر این، یگان موشکی یمن جمعه شب چندین موشک کاتیوشا را به سوی پادگان نظامیان سعودی در شهر مارب شلیک کردند که به‌دنبال آن، چندین انفجار در این پادگان رخ داد و تعدادی از مزدوران کشته یا زخمی شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته