دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1396 - 19:49
نشست مشترک مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیته امداد امام خمینی (ره)؛

فتاح: همه دستگاه‌ها برای ریشه‌کنی فقر تلاش کنند/ جلالی: با حمایت‌های قانونی باید فقر را به حداقل رساند

نشست مشترک مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور کاظم جلالی و پرویز فتاح، روسای دو مجموعه در محل مرکز برگزار شد.
کد خبر : 246285

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، کاظم جلالی با اشاره به عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در حمایت از محرومان و مستضعفان، گفت: باید با حمایت‌های تقنینی و بودجه‌ای تلاش شود تا فقر در کشور به حداقل ممکن برسد.


نماینده مردم تهران،‌ری،‌ شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی،‌ عملکرد کمیته امداد را فعالیتی در مسیر خدمت خالصانه به خلق دانست و تصریح کرد: باید با همکاری و تعامل بیشتر در جهت پیشبرد این مجموعه تلاش کنیم.


وی کار کمیته امداد را فعالیتی برای آخرت برشمرد و تاکید کرد: بسیاری از نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه با مشکلات مردم و تلاش‌های کمیته امداد برای رفع آنها از نزدیک آشنا هستند.


رییس مرکز پژوهش‌های مجلس همچنین تاکید کرد: باید برای رفع محرومیت و استقرار عدالت اجتماعی و اقتصادی در کشور تمام تلاش و توان خویش را به کار بگیریم.


نگاه ویژه مجلس به کمیته امداد


پرویز فتاح نیز در این نشست با اشاره به تعامل مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیته امداد امام خمینی (ره)،‌گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس نگاه ویژه‌ای به مباحث کمیته امداد و محرومان دارد.


وی افزود: این از مواهب و فخر حکومت است که دستگاه‌های مختلف در بخش‌های مختلف نگاه ویژه‌ای به موضوع محرومان و مستضعفان داشته باشند.


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری به نقد منصفانه، یادآور شد: مرکز پژوهش‌های مجلس نیز در گزارش‌های خود تحت تاثیر موضع‌گیری‌های سیاسی نیست و تنها براساس نظر کارشناسی، نقد منصفانه ارائه می‌دهد.


وی تاکید کرد: گزارش‌های کارشناسی مرکز پژوهش‌های مجلس که براساس ‌نقد منصفانه صورت می‌گیرد برای کشور و قانونگذاری کارآمدتر مفید خواهد بود.


فتاح در پایان بر لزوم تلاش تمامی دستگاه‌ها بر کاهش و ریشه‌کنی فقر در کشور تاکید کرد.


گفتنی است در این نشست ایروان مسعودی اصل قائم‌مقام و محمد قاسمی معاون پژوهش‌های اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و منصور قمشه معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته