دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سه بازیکن جدید به پرسپولیس پیوستند/ باقری و اومانیا ماندنی شدند

پرسپولیس برای فصل آینده با رامین رضاییان و دو بازیکن کروات به توافق رسید.
کد خبر : 24626

محمود خوردبین در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا گفت: «با رامین رضاییان و دو بازیکن کروات به نام‌های لوکا ماریچ و ایوان کریستانوویچ نیز به توافق رسیدیم و این سه بازیکن در فصل آینده برای پرسپولیس به میدان خواهند رفت.»


وی افزود: «همچنین جدایی اومانیا از پرسپولیس منتفی است و او به زودی به ایران باز خواهد گشت، اما گابریل در لیست مازاد برانکو قرار دارد.»


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا فرشاد احمدزاده مورد تایید برانکو قرار گرفته است یا خیر؟ عنوان کرد: «برانکو نظر مساعدی نسبت به احمدزاده دارد و وی در فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهد داشت.»


خوردبین با اشاره به اینکه محمد نوری به ماندن در پرسپولیس تمایل دارد گفت: «نوری از قطر پیشنهاد دارد اما وی تمایل دارد در پرسپولیس بماند. در حال حاضر نیز وی مشغول مذاکره با باشگاه است.»


وی درباره حضور کریم باقری در کادرفنی پرسپولیس خاطرنشان کرد: «باقری در حال حاضر در شمال کشور به سر می برد، اما او به زودی به عنوان دستیار برانکو در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد.»


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پایان صحبت هایش پیوستن جلال حسینی به این تیم را تکذیب کرد و گفت: «حضور او در باشگاه پرسپولیس به دلیل مسائل مالیاتی بوده است. اما عده ای عنوان کردند که وی به پرسپولیس پیوسته است. هر چند حسینی علاقه زیادی دارد تا در فصل آینده به پرسپولیس بپیوندد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته