دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1396 - 15:27
شهردار منطقه 5 تهران خبر داد؛

تهیه و توزیع نقشه‌های جیبی شناسایی نقاط امن اضطراری در غرب پایتخت

شهرداری منطقه 5 با همکاری ستاد مدیریت بحران شهر تهران ، به منظور آگاه سازی و اطلاع رسانی به شهروندان و آموزش مقابله با بحران ، اقدام به تهیه و توزیع نقشه جیبی شناسایی نقاط امن اضطراری محلات 29 گانه کرد.
کد خبر : 246192

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن اسدی شهردار منطقه 5 تهران با اعلام آمادگی کامل تمام سوله‌های مدیریت بحران و مراکز ورزشی در نواحی 7 گانه این منطقه، از تهیه نقشه‌های جیبی تخلیه امن اضطراری خبر داد و گفت : در پی زلزله‌های اخیر استان تهران به منظور اسکان مناسب شهروندان، اقدام به تهیه نقشه جیبی و قابل حمل برای تک تک محلات و توزیع آنها به صورت پلاک به پلاک و آموزش چهره به چهره از طریق گروه‌های دوام کردیم. در این نقشه‌ها محل های تخلیه امن و نقاط پناه گیری و مراکز اسکان اضطراری، کمک‌های اولیه، توصیه‌های ایمنی و مسائلی که در زمان وقوع زلزله مورد نیاز شهروندان است، تشریح شده است.


شایان ذکر است توزیع نقشه‌های جیبی از محله شهرزیبا با تیراژ 30 هزار نسخه آغاز شده و به زودی در تمامی محلات عملیات توزیع آن‌ها انجام می‌شود.


اسدی تاکید کرد که این نقشه‌ها به صورت محله به محله تهیه، چاپ و به دست خانواده‌ها می‌رسد و شهروندان از طریق سرای محلات و سایت www.tehran.ir می‌توانند نسبت به تهیه نقشه‌های جیبی اقدام کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته