دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با گذر از وفات حضرت معصومه (س)

اجرای «من یه زنم، صدامو می شنوین؟» تمدید می‌‌شود

اجرای نمایش«من یه زنم، صدامو می شنوین؟» کاری از کاملیا غزلی با گذر از ایام وفات حضرت معصومه (س) و تعطیلی اجرا‌های مرکز تئاتر مولوی، تمدید می‌شود.
کد خبر : 246035

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش‌های «من یه زنم، صدامو می شنوین؟» به کارگردانی کاملیا غزلی، «توارد» به کارگردانی علی نورانی و «آن» به کارگردانی همایون حجازی به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (س) در روز پنج شنبه 7 دی ماه روی صحنه نخواهد رفت. این آثار نمایشی مجددا از روز جمعه 8 دی ماه در مرکز تئاتر مولوی به کار خود ادامه خواهند داد و همچنین اجرای عمومی نمایش «نگو نیست، بگو نمی بینم» به کارگردانی مهدی ربوشه از جمعه 8 دی ماه آغاز خواهد شد.


همچنین اجرای نمایش «من یه زنم، صدامو می شنوین؟» به کارگردانی کاملیا غزلی به مدت 7 شب دیگر تمدید شد. اجرای این نمایش که محصول بدنه تئاتر دانشگاهی کشور است، تا روز جمعه، 15 دی ماه ادامه خواهد داشت.


پیشتر کاملیا غزلی کارگردان این اثر، درباره قصه نمایش «من یه زنم، صدامو مى شنوین؟» گفت: ما در این نمایش از یک جنگ حرف میزنیم، جنگی که صدایش به گوش نمیرسد، صدایی که قرن ها زیر برف و سرما یخ زده، صدایی که حتی از پژواکش هراسانیم. صدای یک زن. داستان پر فراز و نشیب او از همان بدو تولد اغاز می شود، او بالغ می شود، مادر می شود، پیر می شود و این تا نسل ها بعد ادامه پیدا می کند.


علاقمندان برای دیدن این نمایش که همه روزه -به جز شنبه ها- ساعت 19 به صحنه می رود، می توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان 16 آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته