دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1396 - 11:25
دو خبر/

دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بافق با مدیر حوزه علمیه

به منظور برقراری ارتباط بیشتر و تحقق وحدت حوزه و دانشگاه، مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بافق به دیدار مدیر حوزه علمیه این شهر رفتند.
کد خبر : 246009

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این دیدار، رئیس و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بافق با حضور در حوزه علمیه این شهر با گرامیداشت ایام وحدت حوزه و دانشگاه و ارائه گزارشی تاریخی از روند انشقاق بین علوم دینی و دانشگاهی و خساراتی که از این ناحیه متوجه جامعه شده است، راه‌های عملی برای تحقق این وحدت و موانع این کار را بررسی کردند.


حسینعلی لازمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق بر همکاری حوزه علمیه و دانشگاه برای معرفی چهره‌های مبرز و حل مسایل مبتلابه جامعه، تاکید و در این این زمینه قول مساعد داد.


حجت الاسلام حسین برزگری مدیر حوزه علمیه بافق نیز با تشکر از مسئولان دانشگاه، ضرورت وحدت و همکاری و هماهنگی بین این دو نهاد علمی را با توجه به شرایط علمی جدید و رخدادهای اجتماعی نوظهور، یادآور شد.


قدردانی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی از امام جمعه بافق


به منظور قدردانی از حمایت و برگزاری باشکوه نماز جمعه در دانشگاه، رئیس و اعضای شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بافق به دیدار امام جمعه این شهرستان رفتند.


حسینعلی لازمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق، گزارشی از برگزاری هشتمین نماز عبادی – سیاسی جمعه شهرستان بافق که به مناسبت 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی اقامه شده بود، ارائه کرد و با توجه به حضور بسیار باشکوه مردم در نماز جمعه دانشگاه از حسن اعتماد امام جمعه شهرستان و ستاد اقامه نماز، قدردانی کرد.


حجت الاسلام سلیمانی، امام جمعه بافق نیز با ذکر نکاتی از ارتباط دیرینه خود با محیط های علمی و دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از برکات نظام دانست که خدمات ارزنده ای انجام داده است و از دست اندرکاران امور فرهنگی در دانشگاه خواست از سخنرانان و چهره های علمی دانشگاهی و حوزوی دعوت کنند تا با حضور در دانشگاه به سوالات جوانان دانشجو پاسخ گویند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته