دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1396 - 09:30
مشاور رئیس سازمان سنجش:

20 هزار نفر کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر را دریافت کردند

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور از ساعت 12 روز گذشته آغاز شد و تا پنجشنبه 7 دی ادامه دارد.
کد خبر : 245915

دکتر حسین توکلی درباره آزمون دوره کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دوره کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور، می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.


وی افزود: تا ساعت 8 صبح امروز 19 هزار 810 داوطلب کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌اند.


مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد:همه داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌ تا ساعت 24 روز پنجشنبه 7 دی فرصت دارند پرینت کارت ورود به جلسه آزمون را تهیه کنند، همچنین برای شرکت در جلسه امتحان باید یک نسخه از پرینت کارت، اصل شناسنامه و کارت ملی را به همراه داشته باشند.


توکلی گفت: در این آزمون 56 هزار 176 ثبت‌نام کرده‌اند که 28 هزار و 180 نفر زن و 27 هزار و 999 نفر مرد هستند و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ 8 صبح روز جمعه 8 دی آغاز می‌شود، همچنین این آزمون در 83 شهرستان و 93 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.


وی گفت:‌ در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان یک بسته حاوی سوال و پاسخنامه داده می‌شود که تعداد سوالات و مدت زمان پاسخگویی در ابتدای برگه سوال درج شده است.


توکلی خطاب به داوطلبان گفت: این آزمون نمره منفی ندارد و سوالاتی که بیش از یک پاسخ داشته باشند، حذف خواهند شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته