دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی مطرح کرد

نقش‌آفرینی فریب‌خوردگان داخلی در فتنه 88/ رقابت بین احزاب و جناح‌ها برای جامعه ضروری است

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی، فتنه 88 را نماد فتنه‌انگیزی دشمنان در کشور دانست و گفت: نظام سلطه در تلاش بود با فتنه‌افکنی در کشور این نظام مقدس را به دست فریب‌خوردگان و برخی عناصر خائن داخلی از میان بردارد.
کد خبر : 245896

به گزارش حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدنبی حبیبی امشب در مراسم تکریم و معارفه دبیران سابق و جدید حزب مؤتلفه اسلامی استان یزد با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب اظهار کرد: امروز خطرات در کمین انقلاب بیشتر شده و دشمن پیچیده‌تر از گذشته عمل می‌کند، البته بدیهی است که دشمنان مخالف حزب و جناح خاصی در کشور نبوده و هدف آنها نابودی تمام اسلام و نظامی اسلامی است.


دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: باید خودی‌های نظام اسلامی و جهان اسلام با همدلی در راستای حفظ کشور و نظام جمهوری اسلامی خطوط جدایی‌افکن در بین خود را کمرنگ کرده و آن‌ها را از میا بردارند و فارغ از رقابت‌های سیاسی به مقابله با فتنه‌های دشمن و حفظ این نظام مقدس بپردازند.


وی اذعان کرد: منظور از خودی‌ها کسانی است که نظام اسلامی و اصل اسلام را قبول داشته و معتقد به حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.


حبیبی رقابت در بین احزاب و جناح‌ها را امری سازنده و ضروری برای جامعه دانست و اذعان کرد: رقابت سازنده و فارغ از دروغ، تهمت و قدرت‌طلبی شخصی در جناح‌های سیاسی همواره امری مطلوب در جامعه بوده و مانع رشد باورهای اشتباه و کج‌روی می‌شود، باید توجه داشت که یکپارچگی در برابر دشمنی دشمنان مانع از رقابت نبوده و باید از رقابت سالم در راستای پایمال نشدن حق بهره برد.


دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: قرن 21 از زبان اندیشمندان و سیاستمداران بزرگ غرب و استکبار جهانی، قرن تقابل ایدئولوژی اسلام و غرب نام‌ گرفته و این جبهه در جنگ ایدئولوژی با جهان اسلام است، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از هیچ تلاشی برای نابودی ایران دریغ نخواهد کرد.


وی هدف آمریکا از تحریم‌ها را نارضایتی مردم از انقلاب دانست و افزود: نباید فراموش کرد که سازمان جاسوسی آمریکا یک روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388، این انتخابات را آغاز انقلاب رنگی ایران معرفی کرده بود، نظام سلطه در تلاش بود با فتنه‌افکنی در کشور این نظام مقدس را به دست فریب‌خوردگان و برخی عناصر خائن داخلی از میان بردارد.


حبیبی فتنه 88 را نماد فتنه‌انگیزی دشمنان در کشور دانست و بیان کرد: دشمنان با برنامه‌ها و طرح‌های پیچیده در تلاش هستند تا جهان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با جنگ نرم از میان بردارند، بدون شک گزینه نظامی علیه ایران با توجه به قدرت این نظام مقدس برای آنها از میان‌ رفته و جنگ نرم، تبدیل به جبهه تعیین‌کننده در این نبرد شده است.


دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی پیروزی ایران و جبهه مقاومت بر داعش را پیروزی ایران بر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا دانست و بیان کرد: این نکته نباید از ذهن‌ها فراموش شود که در جنگ‌های برادرکشی مسلمانان در عراق و سوریه، این رژیم غاصب صهیونیستی بود که نفس راحتی کشید، چراکه فتنه‌انگیزی در بین مسلمانان موجب شد تا جهان اسلام از سوی مسلمانان تهدید شود و این عده شوم و سرطانی در امنیتی نسبی به سر ببرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته