دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1394 - 09:07
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با آنا

سید هادی حسینی: برای استقلال و پرسپولیس تصمیم جدیدی نگرفتیم/ دو وزیر دولت باید پاسخگو باشند

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: سوال از وزیر ورزش و جوانان در نوبت قرار دارد .
کد خبر : 24588

سید هادی حسینی با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی آنا گفت:«واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی آن هم با برگزاری مزایده یک قانون بود که متاسفانه وزارت ورزش و جوانان و امور اقتصادی و دارایی نتوانستند این قانون را در یک سال گذشته اجرا کنند .»


وی افزود:«دو وزیر این وزارتخانه‌ها باید به مجلس بیایند و پاسخ بدهند چرا نتوانستند این کار را به سرانجام برسانند. در این میان سوال از وزیر ورزش در نوبت قرار دارد و به محض مشخص شدن زمان آن، وی به صحن می‌آید تا پاسخ سوال‌های نمایندگان را بدهد.»


حسینی در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان مجلس برای اداره استقلال و پرسپولیس تصمیم جدیدی گرفته‌اند یا نه؟ گفت:«هنوز نه. بحثهای مختلفی شده‌است اما به جمع بندی کلی نرسیدیم .»


سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس در واکنش به این گفته طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی که دولت منتظر تصمیم مجلس شورای اسلامی در خصوص دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است گفت:«برای من جای تعجب دارد فردی که قرار است در مورد اقتصاد کلان مملکت تصمیم گیری و سیاسیت گذاری کند نمی‌‌داند که اجرای یک قانون را نمی‌توان معطل یک طرح گذاشت. اجرای قانون یک وظیفه است. اینکه وزیری بگوید منتظر است طرحی در مجلس نوشته شود و بعد تصویب شود تا یک کاری که پیش از این قانونش به تصویب رسیده‌است، اجرا شود، پذیرفتنی نیست.»


حسینی در پایان در خصوص طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت:«ما به دنبال این مسئله نیستیم دیگر دوستانمان این موضوع را پیگری می‌کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته