دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1396 - 16:25
در مراسم اولین کنگره علمی حقوق شهروندی صورت می‌گیرد؛

برگزاری نمایشگاه پایان‌نامه‌ها و مقاله‌های برتر حقوق شهروندی

نمایشگاه «پایان نامه‌های حقوق شهروندی و همچنین مقاله‌های برتر این حوزه در قالب پوستری» در حاشیه برگزاری اولین کنگره علمی حقوق شهروندی با رویکرد فرهنگی در پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.
کد خبر : 245844

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از دبیرخانه دائمی کنگره حقوق شهروندی، دکتر سیدمحمد هاشمی دبیرعلمی اولین کنگره حقوق شهروندی با اعلام اینکه اولین کنگره علمی حقوق شهروندی پنجشنبه این هفته (هفتم دی‌ماه) با حضور اعضای هیات علمی و دانشجویان و پژوهشگران حقوق شهروندی از سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: این کنگره پس از دو سال فعالیت علمی و پژوهشی با رویکرد فرهنگی در موضوعات حقوق شهروندی اقدام به برگزاری این کنگره علمی کرده است.


هاشمی اظهار کرد: برگزاری بیش از 30 نشست علمی تخصصی در ابعاد گوناگون حقوق شهروندی با حضور استادان صاحب نظر و نیز برگزاری جلسات بازخوانی منشور حقوق شهروندی با حضور برخی از اعضای تدوین کننده این سند و پژوهشگران حقوق شهروندی از مهمترین دستاوردهای علمی و کاربردی این دبیرخانه است.


به گفته وی، در مراسم افتتاحیه اولین کنگره حقوق شهروندی علاوه بر رونمایی 16 فصل از کتاب مجموعه مقالات حقوق شهروندی از نویسندگان پایان‌نامه‌های برتر در این حوزه نیز با اهداء تندیسی قدردانی خواهد شد.


دبیر علمی کنگره حقوق شهروندی تصریح کرد: همچنین در این اجلاس از رسانه‌های برتر و فعال در حوزه جریان سازی و نهادینه سازی حقوق شهروندی با اهدای لوح یادبودی تقدیر خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته