دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1396 - 15:00
دانشگاهیان واحد زاهدشهر:

9 دی، روز بیمه‌شدن تفکر ولایتمداری در ایران است

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر اعلام کردند: 9 دی، روز بیمه شدن تفکر ولایتمداری و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در ایران بود.
کد خبر : 245785

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در بیانیه دانشگاهیان واحد زاهدشهر به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی (روز بصیرت) آمده است: حماسه 9 دی جریان عظیمی بود که با ایمان مردم تحقق پیدا کرد و حضور مردم در این روز برگرفته از قیام عاشورا برای جلوگیری از انحراف بود که بیان رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب قرار داد و به صورت خود جوش به وقوع پیوست.


با حضور مردم در مراسم 9 دی بسیاری از توطئه ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی شد و مردم بار دیگر ثابت کردند که تا آخرین قطره خون خود حامی نظام و ولایت هستند و تا زمانی که ملت ایران با تمسک به قرآن و اهل بیت در صحنه های مختلف حضور دارند توطئه های دشمنان بی اثر خواهد بود.


آری 9 دی به گفته رهبر فرزانه انقلاب، روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است. در 9 دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش فرا می دهند که می‌فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.


امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت است ، و هیچ قدرتی نمی تواند اقتدار، امنیت و عزت جمهوری اسلامی را خدشه دار کند چرا که مردم همانند گذشته حتی بیشتر پشتوانه نظام و رهبری هستند.


آری 9 دی، روز بیمه شدن تفکر ولایتمداری و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در ایران بود.


بصیرت و آگاهی دانشگاهیان به عنوان افسران جنگ نرم مانع مستحکمی در برابر دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی است.


ما دانشگاهیان با گرامیداشت حماسه 9 دی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل و مقام عظمای ولایت امام خامنه ای تجدید میثاق می‌کنیم و اعلام می داریم تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهیدان عزیز بکار خواهیم بست.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته