دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1394 - 12:25
در سال تحصیلی 95-94؛

ظرفیت ثبت نام در مدارس سما واحد رشت تکمیل شد/ اعتماد شهروندان به سما

معاون سما واحد رشت، استقبال شهروندان را از مدارس سما خوب توصیف کرد و گفت: با شروع ثبت نام برای سال تحصیلی 95-94 استقبال شهروندان برای ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس سما رشت به گونه‌ای بود که در همان هفته اول ظرفیت ثبت نام مدارس سما رشت تکمیل شدند و این نشان از اعتماد شهروندان به سما است.
کد خبر : 24577

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر علیرضا آزادبر در جلسه شورای هماهنگی سما واحد رشت، راهبرد اصلی سما در سال تحصیلی 95-94 را ارتقای کیفیت دانست و ادامه داد: بهره گیری از الگوی مدارس موفق، شاداب سازی، استاندارد سازی مدارس و ایجاد انگیزه در کارکنان از جمله برنامه های قابل اجرا سما رشت در همین راستا است.


وی تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش آموزان را در گسترش ارتباط دو کانون مقدس خانه و مدرسه موثر دانست و افزود: استفاده از پتانسیل انجمن اولیا و مربیان علاوه بر ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی پرورشی می تواند در رسیدن به اهداف و برنامه های مورد نظر موثر باشد.


دبیر شورای سیاستگذاری سما استان گیلان، عدالت آموزشی را درتوسعه امنیت فضاهای آموزشی مدارس عنوان و در خصوص اقدامات عمرانی صورت گرفته در سما واحد رشت اظهار کرد: هر ساله با تخصیص اعتبار مناسب بهسازی فضای فیزیکی مدارس در ایام تابستان و تعطیلی مدارس انجام می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته