دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل گسترش فولاد تبریز:

جباری به گسترش فولاد نمی‌آید/ برنامه نود باشگاه ما را تخریب کرد

مدیرعامل گسترش فولاد گفت: ما برای جذب مجتبی جباری به باشگاه استقلال نامه ارسال کردیم ولی استقلالی‌ها هنوز پاسخی به درخواست ما نداده‌اند و فکر می‌کنم با توجه به این شرایط، حضور جباری در گسترش منتفی شود.
کد خبر : 245660

هوشنگ نصیرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد جذب بازیکنان جدید در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: «گسترش فولاد در حال حاضر نیاز به جذب یک مهاجم گلزن دارد. خوشبختانه تیم ما در خط دفاع و هافبک بازیکنان زیادی دارد و دلیلی ندارد که بخواهیم در این پست‌ها بازیکن جدیدی جذب کنیم. اما ما در خط حمله مشکل گلزنی داریم که باید با جذب یک گلزن تمام عیار مشکل خودمان را حل کنیم.»


وی ادامه داد: «در حال حاضر در بین مهاجمان داخلی هیچ بازیکنی که بتواند مشکل گلزنی را رفع کند وجود ندارد و باید سراغ بازیکنان خارجی برویم. در بین بازیکنان خارجی هم بازیکنی که خوب باشد قطعا تیم دارد. جذب بازیکنان خارجی هم همیشه برای فوتبال ایران مشکل‌ساز بوده‌است و به نظر من فدراسیون باید تدابیری بیاندیشد که باشگاه‌ها کمتر بازیکن خارجی بگیرند تا تیم‌های باشگاهی بخاطر شکایت این بازیکنان دچار دردسر نشوند.»


مدیرعامل گسترش فولاد در رابطه با جذب مجتبی جباری گفت: «ما خواهان جذب مجتبی جباری هستیم و حتی به باشگاه استقلال هم برای جذب این بازیکن نامه زده‌ایم. اما استقلالی‌ها هنوز پاسخی به درخواست ما نداده‌اند و فکر می‌کنم حضور جباری در گسترش منتفی شود.»


نصیرزاده در مورد گزارش شب گذشته برنامه نود مبنی بر ورود افراد ثروتمند به فوتبال که اشاره مستقیم به مالک باشگاه گسترش فولاد داشت بیان کرد: «گزارشی که شب گذشته در برنامه نود پخش شد کاملا تخریبی بود و در مورد باشگاه گسترش فولاد خلاف واقعیت را نشان دادند. باشگاه گسترش فولاد تنها تیم ایرانی است که مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده است. ضمن اینکه تنها باشگاهی در ایران هستیم که هم خط هوایی داریم و هم از ورزشگاه اختصاصی برخورداریم.»


وی ادامه داد: «متاسفانه در برنامه شب گذشته اعلام کردند که باشگاه گسترش فولاد آکادمی ندارد و من نمی‌دانم بر پایه چه سند و مدرکی این حرف را زدند.باشگاه گسترش آکامی پیشرفته‌ای دارد که بازیکنان و مربیان زیادی در آن مشغول هستند و بازیکنانی که استعداد فوتبالی دارند در این آکادمی پرورش پیدا می‌کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته