دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مالک باشگاه نفت‌تهران؛

علیه گل‌محمدی شکایت می‌کنیم/ منوچهری به وجدانش رجوع کند

مالک باشگاه نفت‌تهران گفت: اگر گل‌محمدی همچنان ممانعت خود را برای تمدید پروانه باشگاه ادامه دهد از طریق مراجع قضایی اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.
کد خبر : 245654

حمیدرضا جهانیان درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اینکه سیدامین منوچهری بازیکن اخراجی باشگاه نفت تهران او را دروغگو خوانده و اعلام کرده در دادگاه منتظر اوست، گفت: «منوچهری قصد داشت به کمک مدیر برنامه‌هایش بتواند با مبلغ بالاتری با باشگاه نفت قرارداد ببندد. مهاجری مدیر ‌برنامه‌های‌منوچهری اصرار داشت که رقم قرارداد این بازیکن با تیم نفت 500 میلیون تومان باشد. من هم اعلام کردم حاضرم قرارداد 100 میلیونی با او ببندم ولی برایش آپشن می‌گذارم که با موثر بودن در تیم 500 میلیون از ما دریافتی داشته باشد. این درحالی بود که منوچهری برای بازی در لیگ برتر حاضر بود با رقمی کمتر از خواسته مهاجری با ما قرارداد امضا کند. نهایتا هم با توصیه یکی از اعضای باشگاه که خواست برای حفظ شان بازیکنان رقم قرارداد بالاتر برود ما هم با منوچهری قراردادی به ارزش 200 میلیون بستیم.»


مالک باشگاه نفت‌تهران تاکید کرد: «منوچهری به‌خاطر اشتباهی که کرده بود حتی حاضر به عذرخواهی هم شد ولی من نپذیرفتم چون نباید بازیکنی مسائل خصوصی باشگاه را به بیرون درز دهد. مهاجری هم که معتقد است عامل واگذاری باشگاه نفت به ما شده یک دلال است که گفت با آمدن شما من کارهای اداری باشگاه را انجام می‌دهم و یک روز به من گفت برویم پیش حسین‌پور مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و فرم‌هایی مربوط به باشگاه را پر کنیم که این کار انجام شد. خریدار و فروشنده باشگاه نفت‌تهران مشخص بود و مهاجری نقشی در این وسط نداشت.»


وی درباره اینکه بالاخره با مالکیت او پروانه باشگاه نفت تمدید می‌شود یا نه، تصریح کرد: «متاسفانه رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنان اصرار دارد که پروانه باشگاه تمدید نشود. ما هم امروز آخرین نامه را به وی زدیم که اگر همچنان ممانعت خود را برای تمدید پروانه باشگاه ادامه دهد از طریق مراجع قضایی اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. درست نیست فردی مغرضانه و سنتی عمل کند و نگذارد بخش خصوصی به فوتبال این کشور خدمت کند. مگر ما چه کار نادرستی کرده‌ایم که همه ارگان‌ها راضی به همکاری با ما شده‌اند ولی گل‌محمدی اجازه تمدید پروانه فعالیت باشگاه را نمی‌دهد.»


جهانیان با اشاره به اینکه با تمدید نشدن پروانه فعالیت باشگاه نفت مشکلات زیادی برای این باشگاه ایجاد شده، اظهارکرد: «باشگاه نفت در زمینه ورزش فوتبال تیم‌های زیادی را از آکادمی تا بزرگسالان دارد که بیش از 260 بازیکن می‌شوند. هر کدام از این بازیکنان خانواده‌ای دارند که از طریق این بازیکنان زندگی‌شان سپری می‌شود. در تیم‌های آکادمی بسیاری خانواده‌ها پشت درب تمرین می‌نشینند تا تمرین فرزندشان تمام شود. بازیکنان بزرگسال هم که عامل ارتزاق خودشان و خانواده‌شان هستند. عدم تمدید فعالیت باشگاه خیانت بزرگی به ورزش ایران است.»


وی در خصوص اینکه برای ثبت قرارداد مربیان و بازیکنان جدید نفت در سازمان لیگ چه اقدام جدیدی صورت گرفته است، بیان کرد: «از آنجایی که ما هر کاری کرده‌ایم موفق نشدیم گل‌محمدی را راضی به تمدید پروانه فعالیت باشگاه کنیم از طریق هیات واگذاری وزارت نفت که مالکیت باشگاه را در اختیار ما قرار داد، خواسته‌ایم تا آنها برای ثبت ورودی‌‌های جدید باشگاه در سازمان لیگ اقدام کنند. ضمن اینکه مسئولیت اقدام قانونی علیه حکمی که علی کریمی را از ما طلبکار کرده را به هیات واگذاری داده‌ایم.»


جهانیان در مورد اینکه علت اعتراض به حکم صادره کمیته تعیین وضعیت به‌نفع علی کریمی چیست، اظهارداشت: «کمیته تعیین وضعیت بارها اعلام کرده به شکایت بازیکنان و مربیان از باشگاهی رسیدگی نمی‌کند، مادامی که نماینده باشگاه حضور پیدا کند و در خصوص شکایت وارده به باشگاه دفاعیات لازم را ارائه کند. این عین عدالت است ولی در مورد حکمی که به سود علی کریمی صادر شده است، به ما هیچ ابلاغ و اطلاعی داده نشد و از طریق رسانه‌ها متوجه حکم صادره شدیم. تخلف آیین‌نامه انضباطی در مورد علی کریمی باید اجرایی شود چون او و دستیارانش بدون هیچ‌گونه توضیحی به باشگاه از تیم جدا شدند. خوب ما هم فرصتی می‌خواهیم تا به حکم صادره اعتراض کنیم تا در آنجا دفاعیات‌مان را ارائه کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته