دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1394 - 13:50
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران به آنا خبر داد

نجات 50 نفر از آتش‌سوزی منزل مسکونی/ یک آتش‌نشان مصدوم شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در اثر آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در خیابان بهار جنوبی، 50 نفر محبوس شده به سلامت نجات یافتند اما متاسفانه یک آتش‌نشان آسیب‌ دید و تحویل عوامل اورژانس شد.
کد خبر : 24561

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه این حادثه در ساعت 1:22 دقیقه بامداد امروز (دوشنبه) رخ داده است، محل حادثه را یک مجتمع مسکونی 5 طبقه با 20 واحد اعلام کرد.


وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این آتش‌سوزی که در بلوار فردوس غرب، خیابان بهار جنوبی رخ داد، سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تشک نجات و بالابر به محل اعزام شد.


ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان با رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که واحدی 80 متری در طبقه دوم ساختمان مذکور، دچار حریق شده و دود زیادی طبقات دیگر را فرا گرفته بود و 50 نفر نیز در ساختمان محبوس شده بودند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت عملیات نجات را آغاز کردند، از نجات این 50 نفر ساکن ساختمان مسکونی خبر داد و گفت: این افراد در سلامت کامل از ساختمان خارج شدند؛ اما در این بین یک آتش‌نشان آسیب دید و تحویل عوامل اورژانس شد.


وی تصریح کرد: در نهایت آتش‌ خاموش و محل حادثه ایمن‌سازی شد اما علت حادثه هنوز مشخص نیست و کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی این موضوع هستند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران همچنین ساعت پایان این عملیات را 3:12 دقیقه بامداد اعلام کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: آتشنشانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته