دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1396 - 09:52
دبیر علمی همایش پزشکی لیزری ایران مطرح کرد؛

استفاده از لیزردرمانی در تمامی گروه‌های پزشکی

دبیر علمی یازدهمین همایش سالیانه انجمن علمی پزشکی لیزری ایران گفت: لیزر متعلق به تمامی گروه‌های پزشکی است و در انحصار گروه خاصی قرار ندارد.
کد خبر : 245533

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر کامران عزتی افزود: مقالات متعددی به دبیرخانه این کنگره رسید که ۸۰ مقاله طی سه روز کنگره به عنوان سخنرانی ارائه می‌شود و ۲۰ مقاله نیز به صورت پوستر چاپ می‌شود.


وی با بیان اینکه حدود ۲۰ نفر هیات علمی این همایش هستند، افزود: ما لیزر را متعلق به تمام گروه‌های پزشکی می‌دانیم و در پنل‌ها تمام گروه‌های پزشکی حضور دارند.


این استادیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: بحث‌های مختلفی از نظر اختلالات عضلانی، اسکلتی، درمان زخم، دیابت و دردهای مزمن در این کنگره مطرح می‌شود. همچنین پانل زیبایی نیز داریم که در مورد کاربردهای لیزر در زیبایی مطرح می‌شود.


وی با بیان اینکه پانل جراحی نیز در این کنگره وجود دارد، اظهار کرد: همچنین پانل‌هایی در مورد فیزیوتراپی و توانبخشی و لیزرتراپی در این کنگره تشکیل خواهد شد. پنل مهم دیگر این کنگره در زمینه فناوری‌های نوین است؛ زیرا لیزر به صورت مداوم در حال پیشرفت است.


عزتی گفت: در آخرین پانل این همایش به چالش‌های پیش روی استفاده از لیزر نیز پرداخته می‌شود.


وی با بیان اینکه این کنگره ۱۵ امتیاز بازآموزی دارد که گروه‌های مختلف پزشکی از این امتیازات برخوردار می‌شوند، اظهار کرد: در این کنگره پانلی برای پزشکی قانونی نیز وجود دارد که به مباحث ایمنی پرداخته می‌شود. اینکه چه مواردی می‌تواند به بیمار آسیب برساند یا چه موضوعاتی می‌تواند باعث ایجاد قصور پزشکی شود.


بر اساس این گزارش، یازدهمین همایش سالیانه انجمن علمی پزشکی لیزری ایران از ۶ تا ۸ دی در سالن فرهنگی میلاد سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته