دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 دی 1396 - 09:28
توکلی خبر داد:

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر 8 دی برگزار می‌شود/ توزیع کارت ورود به جلسه از فردا

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از برگزار آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور در روز جمعه 8 دی خبر داد و گفت: از فردا کارت ورود به جلسه این آزمون توزیع می‌شود.
کد خبر : 245147

دکتر حسین توکلی درباره آزمون دوره کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور پذیرش بهمن داوطلبان‌ از روز سه‌­شنبه 5 دی برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.


وی افزود: همه داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.


مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.


توکلی بیان کرد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ 8 صبح روز جمعه 8 دی برگزار می‌شود. در این آزمون 56 هزار 176 ثبت‌نام کرده‌اند که 28 هزار و 180 نفر زن و 27 هزار و 999 نفر مرد هستند.


وی گفت:‌ این زامون در 83 شهرستان و 93 حوزه امتحانی برگزار می‌شود و در جلسه آزمون هر یک از داوطلبان یک بسته حاوی سوال و پاسخنامه داده می‌شود که تعداد سوالات و مدت زمان پاسخگویی در ابتدای برگه سوال درج شده است.


مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد این آزمون نمره منفی ندارد و پاسخ سوالاتی که بیش از یک پاسخ داشته باشند، حذف خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته