دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1394 - 14:15
کوتاه از واحدهای ملایر، عجب‌شیر، مشگین‌شهر، تنکابن، اردبیل، شهرمجلسی و گرگان

از گرامیداشت سردار دهلاویه در ملایر تا صعود دانشجویان مشگین‌شهر به دنا

سالروز شهادت سردار دهلاویه شهید دکتر مصطفی چمران با حضور ریاست دانشگاه، رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از اساتید در مسجد صاحب الزمان دانشگاه آزاد اسلامی ملایر برگزار شد.
کد خبر : 24513

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آ‌نا، رئیس واحد ملایر با توجه به ایستادگی و پایداری دکتر چمران، گفت: بر شماست که با تاکید بیانات مقام معظم رهبری بصیرت را در خانواده ها نفوذ دهید و در برابر توطئه‌های دشمن هرگز تن به خواری نخواهیم داد.


دکتر داریوش جاوید برگزاری طرح ضیافت در سال گذشته را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: در سال گذشته دو واحد همدان و ملایر با بیش از 85 درصد شرکت‌کننده در این طرح از سوی اساتید دو مقام برتر در سطح کشور را از آن خود کردند.


حجت الاسلام طالقانی، رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، هم از شهید چمران به عنوان یک عارف شهید یاد کرد و گفت: شهید چمران به درجه‌ای رسید که نیم ساعت قبل از شهادتش از این موضوع مطلع بود و رمز موفقیت آن شخصیت عرفانی بهره‌مندی از تربیت اسلامی در دامن مادر و برخورداری از آموزش صحیح در محضر آیت الله طالقانی بود. مادر به‌عنوان یک مربی دینی و آیت الله طالقانی به‌عنوان یک معلم خوب او را همراهی کردند.


در پایان مراسم با اهدای لوح و هدایایی از دکتر داریوش جاوید، دکتر حسین افشاری، ابوالقاسم صادقی، احمدرضا سبزیانی و ایرانشاهی و سر حلقه‌های صالحین بخاطر همکاری با بسیج اساتید تقدیر به‌عمل آمد.


رئیس واحد عجبشیر به همراه مسئولین شهرستان به پویش مردمی "پیامی آورده اند" پیوستند


«پیامی آورده‌اند» کمپینی است که همزمان با تشییع پیکر ۲۷۰ شهید در تهران در فضای مجازی به راه افتاده است. مسئولان و اقشار مختلف شهرستان عجبشیر نیز در این کمپین شرکت کرده‌اند، مسئولین و با نوشتن دل نوشته احساس شان را در این باره به اشتراک گذاشته اند.


صعود دانشجویان مشگین شهر به قله دنا


دانشجویان عضو کانون دفتر فرهنگ اسلامی واحد مشگین شهر با صعود به قله دنا یاد و خاطره شهدای غواصان کربلای4 را گرامی داشتند.


به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آ‌زاد اسلامی واحد مشگین شهر، جمعی از دانشجویان این واحد به پاس گرامیداشت یاد و خاطره عملیات کربلای 4 و همزمان با ورود شهدای غواص به قله دنا صعود کردند.
کاوه پورصادقی گفت: تنها کاری که ما دانشجویان با ورود شهدای غواص انجام دهیم ادامه راه این شهداست.
واحد پریخانی، دانشجوی دیگر، نیز اظهار کرد: امنیت و آسایش ما مدون این شهدای بزرگوار است که با از خودگذشتگی استقلال کشور را حفظ کردند.


تقدیر از مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن


در همایش مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی با حضور وزیر اطلاعات، از ایرج سمائی مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن به‌عنوان مدیر حراست برتر در دانشگاه ازاد اسلامی تقدیر شد.


این همایش با حضور بیش از 400 مدیر حراست واحدها، مراکز و آموزشکده‌های سمای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و 14 نفر به عنوان مدیر حراست برتر لوح تقدیر از مسئولان حراست کشور و دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کردند.


گرامیداشت روز بسیج اساتید در واحد اردبیل


سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید در واحد اردبیل گرامی داشته شد.


در این مراسم که با حضور گسترده اساتید عضو بسیج مراکز آموزش عالی استان برگزار شد، حاضران در جلسه در تماس برقرار شده با سازمان مرکزی بسیج اساتید کشور از طریق ویدئو کنفرانس به سخنرانی اساتید و رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گوش فرا دادند.


در جریان این ارتباط مهندس چمران به بیان خاطراتی از شهید چمران پرداخت که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.


در این مراسم مسابقه‌ای در ارتباط با نکات برجسته سخنرانان برگزار شد که چهار نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.


دیدار مسئولین ستاد اقامه نماز با رئیس واحد شهر مجلسی (ره)


به منظور تعامل هرچه بیشتر درخصوص ترویج اقامه نماز، در جلسه‌ای رضا دانشمند مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان مبارکه به همراه حجت الاسلام رونق کارشناس مذهبی و مهندس ایرانپور رئیس اداره فنی حرفه ی مبارکه با حضور در واحد شهر مجلسی با دکتر فرید نعیمی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی دیدار کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی با تشکر از حضور مسولان ستاد اقامه نماز شهرستان وخیر مقدم به حاضران،آمادگی واحد شهر مجلسی را برای تعامل هرچه بیشتر در راستای ترویج فرهنگ انسان ساز نماز اعلام کرد.


دکتر فرید نعیمی با توجه به دامنه تاثیر و اهمیت نماز جماعت تصریح کرد: فریضه نماز که بر اساس حدیث شریف" ان قبلت قبل ما سوا " معیار و میزان قبولی کل اعمال است باید در فضای جامعه به ویژه دانشگاه‌ها تبلیغ شود و نسل جوان با این عبادت انسان ساز خو بگیرند.


فضل اله جعفری مسول ستاد اقامه نماز دانشگاه گزارشی از فعالیت‌های مربوط به ترویج فرهنگ نماز در دانشگاه بیان کرد.


سپس دانشمند از همکاری و فعالیت‌های مستمر ستاد اقامه نماز دانشگاه تقدیر و واحد شهر مجلسی را یکی از موفق‌ترین مراکز دانشگاهی درباره ترویج اقامه نماز در سطح شهرستان نام برد.


کسب عنوان مدیر برتر حراست دانشگاه آزاد اسلامی توسط مدیر حراست واحد گرگان


در همایش 27خرداد 93 مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی علی اکبر قربانی خورشیدی مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی گرگان موفق به کسب عنوان مدیر برتر حراست دانشگاه آزاد اسلامی شد.


به گزارش خبرنگار آنا از گرگان درپی کسب این موفقیت ستاری رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاداسلامی با اهداء تقدیر نامه از تلاش علی اکبر قربانی خورشیدی مدیر حراست واحد گرگان قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته