دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 دی 1396 - 17:16

اعطای بورس رایگان دوطرفه دانشگاه‌های دامغان و رن 1 فرانسه

تفاهم‌نامه همکاری علمی بین دانشکده علوم انسانی و گروه حقوق دانشگاه دامغان و دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه رن 1 فرانسه امضا شد.
کد خبر : 245057

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در راستای گسترش همکاری‌های بین‌المللی و با هدف تقویت قابلیت‌های آموزشی و پژوهشی، دانشگاه دامغان تفاهم‌نامه همکاری بین دانشکده علوم انسانی و گروه حقوق این دانشگاه را با دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه رن ۱ فرانسه امضا کرد.


این تفاهم‌نامه در حوزه همکاری آموزشی و پژوهشی و با هدف تبادل استاد و دانشجو، اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک، برگزاری همایش‌های علمی مشترک، تسهیل روند اعطای فرصت‌های مطالعاتی، تبادل منابع کتابخانه‌ای، انتشار کتاب و نشریات علمی و… به امضای دکتر فردریک لامبر رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی رن 1 فرانسه و دکتر حسین داوری مسئول راه‌اندازی دانشکده علوم انسانی دانشگاه دامغان رسید.


همچنین در این مراسم دکتر علی اصغر عالمی، عضو بنیاد خیرین دانشگاه دامغان، اعلام کرد که در اجرای طرح تبادل دانشجویان کارشناسی‌ارشد، اولین دانشجوی حقوق دانشگاه رن ۱ که علاقه‌مند به حضور در دانشگاه دامغان باشد، مشمول دریافت کمک هزینه بورسیه تحصیلی مدیر عالمی و بانو خواهد شد. در استقبال از این موضوع، ریاست دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه رن ۱ نیز خبر از اعطای کمک متقابل به اولین دانشجوی حقوق دانشگاه دامغان جهت گذراندن پایان نامه مشترک در دانشگاه مذکور داد.


با هدف تقویت زمینه‌های همکاری بیشتر در دیگر حوزه‌ها و رشته‌ها، در آوریل ۲۰۱۸ رئیس دانشگاه رن ۱ فرانسه به ایران می‌آید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته