دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌و‌گو با آنا:

باشگاهی به نام پرسپولیس وجود ندارد/ نظر پیوس قابل احترام است

جعفر کاشانی گفت: از بودجه پرسپولیس برای خرید بازیکن خبر ندارم و این مسائل را باید از حسین عبدی بپرسید.
کد خبر : 24497

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا عنوان کرد: «برانکو مورد تایید هیات مدیره پرسپولیس است و ما از وی حمایت خواهیم کرد.»


کاشانی درباره جلسه هیات مدیره پرسپولیس که دیروز برگزار شد نیز اظهار داشت: «در این جلسه طاهری گزارشی از وضعیت موجود پرسپولیس و همین طور برنامه های پیش رو ارائه داد. سپس اعضای هیات مدیره درباره مسائل مختلف باشگاه به بحث و گفت و گو پرداختند.»


وی درپاسخ به این سوال که بودجه پرسپولیس برای خرید بازیکن به چه میزان است؟ گفت: «من از این مسائل خبر ندارم. این سوال را می توانید از حسین عبدی بپرسید.»


رئیس هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به اینکه باید باشگاه پرسپولیس تشکیل شود، خاطرنشان کرد: «در حال حاضر ما تیم‌داری می‌کنیم و باشگاهی به نام پرسپولیس نداریم. باشگاه باید صاحب استادیوم اختصاصی، تیم‌های پایه، آکادمی و ... باشد. هدف ما در پرسپولیس این است که بتوانیم باشگاه پرسپولیس را تشکیل دهیم. هر چند متاسفانه در ایران شرایط برای کار کردن به صورت صحیح سخت است و خیلی زود همه چیز به هم می خورد.»


کاشانی درباره صحبت های فرشاد پیوس که گفته بود هیات مدیره جدید پرسپولیس برای کارهای اداری خوب هستند، اظهار داشت: «پیوس یکی از مفاخر پرسپولیس است و باید قدر چنین سرمایه هایی را بدانیم. نظر وی برای ما قابل احترام است، اما نکته ای که وجود دارد این است که اگر باشگاه پرسپولیس به معنای واقعی وجود داشت از پیوس و امثال وی می توانستیم استفاده کنیم. در حالی که در حال حاضر چنین شرایطی وجود ندارد؛ اما امیدواریم در این دوره بتوانیم این کار را انجام دهیم.»


وی در خصوص اوضاع مالی پرسپولیس عنوان کرد: «به طور حتم وزارت ورزش درباره مسائل مالی پرسپولیس تمهیداتی را اندیشیده است. هر چند مسئولان باشگاه نیز به دنبال جذب اسپانسر هستند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب