دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1394 - 00:21

معروف: خیلی‌ها چشم دیدن تیم ایران را نداشتند/ باید بازی با آمریکا را فراموش کنیم

سعید معروف معتقد است که بازیکنان تیم ملی والیبال باید پیروزی مقابل آمریکا را فراموش کنند و به بازی های آتی تیم مقابل لهستان و روسیه فکر کنند.
کد خبر : 24492

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که در کنفرانس خبری بعد از بازی تیم های ملی ایران و آمریکا شرکت کرده بود در خصوص این بازی و پیروزی مردان ایران مقابل آمریکا گفت: «امروز آمریکایی ها خیلی خوب سرویس زدند اما همه بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند. اگر تیم کاملی نبودیم شاید نتیجه بازی اینطور رقم نمی خورد. تشکر می کنم از همه بچه ها که در همه پست ها خوب بودند. برای تیم آمریکا هم آرزوی موفقیت می کنم و انشالله ما هم بتوانیم خوب بازی کنیم و صعود کنیم.»


سعید معروف خاطرنشان کرد: «قبلا گفته بودم که در لیگ جهانی هیچ تیمی نیست که بیاید و همه تیم ها را سه بر صفر ببرد و قهرمان شود. الان تیم ها همه پایاپا شده اند و بازی ها پنج گیمه می شوند.»


کاپیتان تیم ملی والیبال ایران افزود: «بعد از شکست هایی که داشتیم ایمان داشتیم که در بازی‌های برگشت موفق می شویم. ما ناامید نشدیم اما آنهایی ناامید شدند که به تیم ما ایمان نداشتند و چشم دیدن تیم را نداشتند و من نمی خواهم در موردش زیاد حرف بزنم.»


وی در پایان گفت: «همانطور که ما بعد از چهار شکست ناامید نشدیم و خودمان را نباختیم حالا هم نباید بعد از دو پیروزی همه چیز را تمام شده بدانیم بلکه باید این بازی را فراموش کنیم و طوری نتیجه بگیریم که در نهایت صعود کنیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته