دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مالک باشگاه نفت تهران:

قرارداد آتیلا حجازی تا پایان فصل است/ نگفتم بازیکنان اخراجی نفت جاسوس هستند

مالک باشگاه نفت تهران با بیان این مطلب که هیچ زمانی نگفته بازیکنان اخراجی نفت جاسوس بودند گفت:این بازیکنان باید تست بدهند و اگر قبول شدند می‌توانند دوباره برای نفت بازی کنند.
کد خبر : 244871

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حمیدرضا جهانیان درباره اینکه چرا پروانه فعالیت باشگاه نفت‌تهران تمدید نشده است،‌گفت: «در جلسه‌ای که بین نمایندگان ما و بازرس مجمع وزارت نفت برگزار شد یکسری تعهدات را امضا کردیم. اداره دارایی نامه زده به مدیر کل ورزش تهران که به دلیل بدهی، باشگاه نفت نمی‌تواند فعالیت کند. با این حال مسئولان اداره ورزش و جوانان گفتند پروانه می‌دهیم تا مشکل دارایی را حل کنید.»


وی ادامه داد: «بخشی از طلب باشگاه به مجموعه ورزشی تختی مربوط بود که متعهد شدیم تا آن را هم پرداخت کنیم. به جمع آوری اسناد روی آوردیم و تقاضای ماده ۲۵۱ کردیم و گفتیم که باشگاه ۳۵ میلیارد بدهکار است ولی باشگاهی که سودی نداشته چرا باید مالیات بدهد. در نهایت اداره دارایی پذیرفت ‌و دستور به لغو اقدامات اجرایی داد. سپس با نامه‌ای که اداره دارایی برای اجازه ثبت قرارداد به باشگاه نفت داد، هماهنگ شد تا با ورزشگاه تختی قرارداد ببندیم اما گل‌محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گفت باید با قسط‌بندی کل بدهی باشگاه را به هرجایی که بدهکار هستید، پرداخت کنید.»


وی افزود: «وزارت نفت ‌و ما مسئله بدهی‌ها و خواسته گل‌محمدی را بررسی کردیم. کمیته واگذاری وزارت نفت با تاج رئیس فدراسیون فوتبال نامه‌نگاری کرد که خواست تمام کسانی که از این باشگاه طلب دارند به مدیران باشگاه معرفی شوند که تا به امروز این اتفاق نیفتاده است.»


مالک باشگاه نفت تهران درباره اینکه با عملی نشدن خواسته‌‌های گل‌محمدی نباید هم انتظار تمدید پروانه فعالیت باشگاه را داشت، عنوان کرد: «ما به تعهداتی که به گل‌محمدی داده بودیم عمل کردیم.به‌طورحتم وقتی نفت سقوط کند برای کسی افتخار نخواهد بود. وظیفه داریم با بخش‌های مختلف جلسه بگذاریم و مشکلات باشگاه را حل و فصل کنیم. متاسفانه ما تسهیلاتی دریافت نکردیم و با هر اسپانسری صحبت می‌کنیم به دلیل نداشتن پروانه فعالیت باشگاه با ما همکاری نمی‌کند.»


جهانیان در خصوص اخراج سه بازیکن تیم به جرم جاسوسی تصریح کرد: «نگفتم اینها جاسوس بودند. چنین چیزی را من هیچ زمانی نگفتم این بازیکنان خط خورده‌اند. گفتم که تست بدهند و اگر قبول شدند می‌توانند برای تیم بازی کنند. امین منوچهری همان روزی که من به باشگاه آمدم با باشگاه قرارداد امضا کرد. منوچهری گفت د‌وست دارد در لیگ برتر باشد و اصرار داشت که قرارداد ۵۰۰ میلیون تومانی ببندد. گفتم شما چرا اصرار داری، گفت من ندارم و شخصی به نام مهاجری به من گفته حتما باید این رقم در قرار دادم درج شود. در نهایت رقم قرارداد این بازیکن را 250 میلیون تومان مشخص کردیم. امروز همان مهاجری علیه تیم ما جوسازی می‌کند و اطلاعات باشگاه را به بیرون ارسال می‌کند.»


وی درمورد شکایت علی کریمی اظهار کرد: «ما نه به او نامه زدیم و نه قراردادش را فسخ کردیم. بلکه کریمی و کادرفنی قراردادشان را یکطرفه فسخ کردند و ما هم مجبور شدیم از حمید درخشان دعوت به همکاری کنیم. دوست داشتیم تا درخشان و کریمی در کادرفنی به تیم ما کمک کنند اما اختلاف این دو باعث شد تا کریمی در باشگاه حضور پیدا نکند.»


جهانیان درباره دلیل انتخاب آتیلا حجازی به عنوان سرمربی جدید باشگاه نفت تهران گفت: «حجازی مدرک درجه A آسیا را دارد و مدرک او نشان دهنده علم مربیگری‌اش است. او سابقه مربیگری دارد .قرارداد آتیلا حجازی با نفت تا پایان فصل است و امیدوارم با او نفت به آرامش برسد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته