دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل باشگاه سایپا:

دلیلی ندارد دادگان مدیرعامل سایپا شود/ از اشتباهات داوری خسته‌شده‌ایم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: دادگان به عنوان مشاور وزیر بر همه تیم‌های ورزشی وزارت صنعت و معدن نظارت دارد و دلیلی ندارد خودش را فقط در یک باشگاه محدود کند.
کد خبر : 244834

رضا درویش مدیرعامل سایپا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد جدایی‌اش از باشگاه سایپا گفت: «تاکنون از طرف مجموعه سایپا هیچ صحبتی مبنی بر پایان کار من در این باشگاه نشده است ولی در بحث مدیریت به این مساله واقف هستم که همانطور که یک روزی در جایی مشغول می‌شویم باید روزی هم آن پست و منصب را ترک کنم.»


وی ادامه داد: «من سال‌ها سابقه مدیریت در قمست‌های محتلف ورزش را داشتم و وقتی هیات مدیره باشگاه سایپا رزومه و برنامه من را مطالعه کرد ترجیح داد تا من را به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی کند. برخلاف تصور خیلی‌ها که فکر می‌کنند مدیر صنعتی هستم اما اصلا اینگونه نیست و من سال‌ها به عنوان مدیر ورزشی فعالیت کرده‌ام. تا امروز هم هیچ مشکلی با اعضای هیات مدیره نداشتم و تمام کارها در فضای صمیمی و دوستانه پیش می‌رود ولی اساس خلقت این است که یک روزی به دنیا می‌آیی و روزی هم از دنیا خواهی رفت.»


مدیرعامل سایپا در رابطه با حضور محمد دادگان در این باشگاه به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی خودش عنوان کرد: « دادگان به عنوان مشاور وزیر کلیه تیم‌های ورزشی وزارت صنعت و معدن را زیر نظر او قرار دارد و کسی که می‌تواند بر کلیه تیم‌های ورزشی فعالیت کند فکر نکنم خودش را در یک باشگاه محدود کند.»


درویش در خصوص اشتباه دوباره داور در بازی این تیم مقابل سپاهان گفت: «اشتباهات داوری در نیم فصل دوم هم دست از سر ما برنمی‌دارد و در بازی مقابل سپاهان از اشتباهات داوری ضرر کردیم. آنقدر از اشتباهات داوری گله کردیم که دیگر خودمان خسته شدیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب