دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده انتظامی اسلامشهر خبر داد؛

کشف نزدیک به ۲ کیلوگرم شیشه در اسلامشهر/ ۴ متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از کشف یک کیلو و ۷۷۰ گرم شیشه، یک قبضه سلاح کمری و ۳عدد فشنگ جنگی و دستگیری ۴ متهم خبر داد.
کد خبر : 244714

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی شامگاه شنبه با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبر و اطلاعات دقیق مبنی بر این که افرادی اقدام به توزیع شیشه در شهرستان اسلامشهر می کنند بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.


وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ، با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وارد مخفیگاه متهمان شدند.


وی ادامه داد:متهمان پس از رویت پلیس اقدام به آتش کشیدن سوله و قصد منهدم کردن مواد وادوات ابزار تولید را داشتنند که با هوشیاری ماموران اقدام آنان ناکام ماند.


فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت : ماموران بلافاصله هر چهار نفر متهم را دستگیر و در بازرسی از محل موفق به کشف یک کیلو ۷۷۰ گرم شیشه، یک قبضه سلاح کمری ،تعداد ۳عدد فشنگ جنگی و دو دستگاه ترازوی دیجیتال شدند.


وی افزود: متهمان در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر فروش مواد روانگردان اعتراف کرده و با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه به مقام قضائی تحویل داده شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در ادامه به اثرات مخرب و نابود کننده شیشه ،خاطر نشان کرد: شیشه و قرص های روان گردان از جمله مواد توهم زایی هستند که نه تنها فرد مصرف کننده را دچار وابستگی شدید روانی و جسمی می کند، بلکه به همان نسبت روش های متفاوت درمانی که تا حدودی در مورد سایر انواع مواد مخدر و صنعتی وجود دارد، برای درمان این افراد به ندرت کارساز است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته