دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1396 - 16:52

رئیس مجلس شورای اسلامی وارد پاکستان شد + برنامه سفر

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در صدر هیاتی پارلمانی وارد فرودگاه بی نظیر بوتو شهر اسلام آباد پاکستان شد.
کد خبر : 244661

به گزارش حوزه پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، رییس مجلس شورای اسلامی و هیات همراه برای حضور در اجلاس یک روزه «چالش های مقابله با تروریسم و نقش همکاری های منطقه ای» که قرار است روز یکشنبه - فردا - برگزار شود، به پاکستان سفر کرده‌اند.


لاریجانی در سفر سه روزه به پاکستان قرار است علاوه بر شرکت در این اجلاس با برخی از همتایان شرکت کننده خود در این اجلاس نیز دیدار و گفت و گو کند.


دیدار با سردار ایاز صادق رییس مجلس ملی پاکستان و دیگر مسئولان عالیرتبه پاکستانی از دیگر برنامه های علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به اسلام آباد است.


برگزاری کنفرانس خبری با رسانه ها از دیگر برنامه های رییس مجلس شورای اسلامی در پاکستان است.


اجلاس «چالش های مقابله با تروریسم و نقش همکاری های منطقه ای» با ابتکار مجلس ملی پاکستان و حضور روسای مجالس شش کشور ایران ، پاکستان، روسیه، افغانستان، چین و ترکیه روز یکشنبه سوم دی در اسلام آباد پاکستان برگزار می شود.


امیدواریم نشست روسای مجلس پربار باشد


رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه بی نظیر بوتو اسلام آباد مورد استقبال رئیس گروه‌های دوستی پارلمانی پاکستان-ایران قرار گرفت و با وی به گفت و گو پرداخت.


لاریجانی ضمن ابراز خرسندی از سفر به پاکستان گفت: امیدواریم نشست روسای مجالس پربار بوده و در سطح عملیاتی نتیجه بخش باشد.


رئیس گروه دوستی پارلمانی پاکستان-ایران هم ضمن خوش آمد گویی گفت: این سومین دیداری است که در خدمت شما هستیم، پیش از این هم با آقای روحانی و جنابعالی در ایران ملاقات داشته ایم.


حسن قشقاوی معاون پارلمانی وزارت امور خارجه و حسین امیر عبدالهیان دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل، محمد جواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس و محمد کاظمی نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی و اردشیر نوریان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در این سفر رئیس مجلس را همراهی می‌کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: لاریجانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته