دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1396 - 15:20

دبیر هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان فعال کشوری شناخته شد

دبیر هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به عنوان دبیر فعال هم اندیشی کشور از سوی مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی در مشهد مقدس انتخاب شد.
کد خبر : 244599

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در گردهمایی سالانه دبیران هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی کشور که با حضور حجت‌الاسلام محمد محمدیان رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت فرهنگی این وزارتخانه و رئیس مرکز هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی در مشهد مقدس برگزار شد، دکتر مهرداد افشون دبیر هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بعنوان دبیر فعال کشوری برگزیده و با اهدا لوح از وی قدردانی شد.


افشون اکنون دبیر شورای نظاررت و هماهنگی سما استان خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز است که بعنوان دبیر هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با مرکز مربوطه همکاری می کند.


مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی سال 1380 با هدف ساماندهی فعالیت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی استادان و ایجاد ارتباط میان تصمیم‌گیران و مدیران نظام با بدنه عظیم علمی کشور در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌ها تشکیل و راه اندازی شد.


این مرکز از طریق ارتباط دوسویه با استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور تلاش می‌کند تا به راهکارهای کاربردی و عملیاتی در حوزه‌های گوناگون علمی، آموزشی و فرهنگی دست یابد. این راهکارها می‌تواند برای مسئولان و برنامه ریزان نهادها، دستگاهها و سازمانهای مرتبط با این موضوعات، مفید بوده و گره‌گشای مسائل و مشکلات آنان باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته