دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دانشجوی سما مشهد، قهرمان پاورلیفتینگ جوانان جهان شد

علیرضا چوبی دانشجوی تربیت بدنی آموزشکده سما مشهد در مسابقات پاورلیفتینگ کاپ جهانی کشور روسیه با کسب مدال طلا در رده جوانان، قهرمان پاورلیفتینگ جهان شد.
کد خبر : 244553

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این دوره از مسابقات که از 24 تا 30 آذر سال جاری به مدت یک هفته در شهر مسکو کشور روسیه برگزار شد، 840 ورزشکار از 19 کشور جهان در سه دسته جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم به رقابت پرداختند.


چوبی در وزن 125 سبک ددلیفت رشته پاورلیفتینگ با مهار وزنه 295 در دسته جوانان موفق شد بالاتر از ابرقدرت‌های جهان در جایگاه اول قرار گیرد و با دریافت مدال طلای مسابقات، پرچم ایران را به اهتزار درآورد.


تیم ملی اتحادیه ورزشهای قدرتی ایران (نماینده لیگ جهانی) با بیست و هشت ورزشکار آقا و یک ورزشکار خانم در این مسابقات شرکت کرد که در مجموع تیمی و امتیازهای کسب شده، ایران پس از بلاروس در جایگاه دوم قرار گرفت و نائب قهرمان جهان شد و روسیه میزبان مسابقات نیز سوم شد.


معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما مشهد در دیدار با دانشجوی قهرمان در پیامی با تبریک به خانواده دانشگاه آزاد اسلامی و آرزوی موفقیت برای دانشجوی سما مشهد به وی گفت: «کسب عنوان قهرمانی مسابقات جهانی باعث افتخار بوده و به شما دانشجوی ورزشکار توصیه می‌کنم قدرموقعیت خود را بدانید و آن را رها نکنید و از این توانمندی حداکثر بهره را ببرید و نگذارید که این فرصت پیش آمده به تهدید تبدیل شود.»


دکتر محمدرضا ناصری دستوارت لازم برای تشویق و قدردانی از این دانشجو را صادر کرد.


علیرضا چوبی دو مقام قهرمانی کشوری را در کارنامه ورزشی خود دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: سما مشهد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته