دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1394 - 16:10
رئیس واحد ایلام مطرح کرد:

پیگیری خواسته آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای ایجاد مرکز رفاهی زوار عتبات عالیات در مهران

رئیس واحد ایلام گفت: موضوع مورد تاکید آیت الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر ایجاد مرکز رفاهی در شهرستان مهران برای خدمات دهی به زوار عتبات عالیات، با همکاری مسئولان استان و اختصاص زمینی مناسب و تسهیلات در حال پیگیری است.
کد خبر : 24453

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس واحد ایلام، عادل نوروزی رئیس دبیرخانه هیات امنای استان ایلام و جمعی از معاونان این دانشگاه با حضور در دفتر کار محمدرضا مروارید، استاندار ایلام از تلاشهای وی برای حل مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت از برنامه‌های دانشگاه تقدیر کردند.


دکتر شهریار عباسی در این دیدار با ابلاغ سلام دکتر میرزاده ریاست دانشگاه به خاطر میهمان نوازی مردم ایلام و مسئولان استان بخصوص استاندار ایلام گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای سیاست های دولت در حوزه آموزش عالی و کمک به دولت گام برمی دارد.


رئیس واحد ایلام خطاب به استاندار بیان کرد: با وجود حضرت عالی در سمت استانداری ایلام و پیگیری مطالبات جامعه دانشگاهی امیدواریم در آینده نزدیک شاهد شکوفایی هرچه بیشتر در حوزه آموزش عالی استان باشیم.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: یکی از مهمترین برنامه های در دست اقدام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام که مورد تاکید آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز هست، موضوع ایجاد مرکز رفاهی در شهرستان مهران برای خدمات دهی به زوار عتبات عالیات است که این مهم با همکاری مسئولان استان و اختصاص زمینی مناسب و تسهیلات در آینده نزدیک پیگیری می‌شود.


وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی کامل برای کمک به ادارات و نهادهای اجرایی در زمینه انجام طرح های پژوهشی و تحقیقاتی با موضوع توسعه استان است.


استاندار ایلام نیز گفت: توسعه استان از دانشگاه‌ها می گذرد و باید بحث توسعه با همکاری و همراهی جامعه دانشگاهی استان انجام شود.


مروارید افزود: هیچ محدودیتی برای حل مشکلات دانشگاه‌های استان وجود ندارد و خدمت به قشر اساتید و به خصوص دانشجویان فرهیخته مورد تاکید دولت اعتدال است.


وی گفت: دانشگاه‌های استان با تربیت نیروی متعهد و متخصص مورد نیاز توسعه استان گام مهمی در این راستا برمی دارند و نقش دانشگاه ها در این راستا کم نظیر است.


در ادامه رئیس واحد ایلام با اهدای لوح تقدیر از حمایت ها و تلاش های استاندار ایلام در کمک به توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام و همچنین میزبانی سفر دکتر میرزاده به استان ایلام تقدیر و تشکر کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته