دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی سابق تیم ملی تکواندو؛

وزارت ورزش به پولادگر کمک کند/ کلانتری موفق به تضعیف روحیه رقیبش نشد

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: وزارت ورزش همان‌طور که مانع انصراف پولادگر شده به او کمک کند تا آدم‌های سبک از فدراسیون تکواندو جدا شوند و رئیس فدراسیون بتواند اعضای خانواده تکواندو را دور هم جمع کند.
کد خبر : 244524

مرتضی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص انتخاب قاطع محمدرضا پولادگر برای پنجمین دوره متوالی در سمت ریاست فدراسیون تکواندو گفت: «اگر اتفاقی غیر از این می‌افتاد باید تعجب می‌کردیم. پولادگر منتقد زیاد داشته چون از المپیک ریو به بعد شاهد ناکامی‌های تکواندو در مسابقات معتبر و مهم هستیم ولی منقدین که حق رای در مجمع انتخاباتی ندارند. کسانی که به پولادگر رای دادند آنهایی هستند که می‌خواهند او همسو با وزارت ورزش به فعالیت خود ادامه دهد.»


وی ادامه داد: «وزارت ورزش روسای مختلفی را از فدراسیون‌هایی که عملکرد جالبی نداشته‌اند، برداشته و برای آن فدراسیون‌ها سرپرست تعیین کرده ولی پولادگر با چنین مسئله‌ای مواجه نشد. این موضوع گویای آن است که وزارت ورزش خواهان ادامه همکاری با پولادگر است. در انتخابات هم مشخص بود که پولادگر رای حداکثری می‌آورد و این موضوعی است که با کوچکترین شناخت نسبت به مجمع قابل تشخیص بود.»


کارشناس تکواندو تصریح کرد: «پولادگر در دوران ریاست خود عملکرد قابل قبولی داشته ولی همه حرف این است که او دچار اشتباهاتی قبل و بعد از المپیک ریو شده که با ادامه یافتن آنها ورزش تکواندو نمی‌تواند با پویایی گذشته به راهش ادامه دهد. پولادگر باید فکرش را بازتر کند و اجازه ندهد کسانی که در قد و قواره فدراسیون تکواندو نیستند به کارشان ادامه دهند. این حرف همه دلسوزان خانواده تکواندو است. کسی با پولادگر مشکل شخصی ندارد. همه اهالی خانواده دوست دارند وفاق و اتحاد گذشته در فدراسیون تکواندو ایجاد شود تا بار دیگر مدال‌های جهانی نصیب ملی‌پوشان در تمامی مقاطع سنی شود.»


وی در واکنش به صحبت‌های مختار کلانتری نامزد ناکام انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو مبنی بر اینکه وزارت نگذاشته پولادگر انصراف دهد، اظهارکرد: «حتما وزارت ورزش برنامه‌ای داشته که نه تنها پولادگر را در زمان فعالیتش برکنار نکرد بلکه فضایی را ایجاد کرده که او بتواند 4 سال دیگر در این فدراسیون بماند. همه امید من به آن است که وزارت همان‌طور که مانع انصراف پولادگر شده به او کمک کند تا آدم‌های سبک از فدراسیون تکواندو جدا شوند و رئیس فدراسیون بتواند اعضای خانواده تکواندو را دور هم جمع کند. کلانتری هم با بیان موضوع انصراف قصد داشت روحیه پولادگر را ضعیف کند که به هدفش نرسید.»


کریمی خاطرنشان کرد: «خود من هم اگر حق رای داشتم به پولادگر رای می‌دادم چون او را برای ریاست فدراسیون تکواندو اصلح می‌دانم. از پولادگر می‌خواهم با آدم‌هایی که از جنس تکواندو نیستند،‌ قطع همکاری کند و شرایطی را مهیا کند که همه آنهایی که می‌توانند باعث رشد و ترقی تکواندو شوند به این فدراسیون برگردند تا همچون گذشته مدال‌های خوشرنگ جهانی در میادین المپیک آسیایی و جهانی بر گردن تکواندوکاران ایرانی انداخته شود.»


انتهای پیام/

برچسب ها: مرتضی کریمی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته