دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1394 - 16:59

درخشش دانش‌آموزان دبیرستان دوره دوم سما 4 مشهد در استان و کشور

دانش آموزان دبیرستان دوره دوم دخترانه سما 4 مشهد با کسب رتبه‌های برتر در مسابقات آموزش و پرورش و سما در سطح استان و کشور، خوش درخشیدند.
کد خبر : 24450

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در مسابقات ورزشی آموزش و پرورش و در رشته شنا، مهسا کارگر مقدم توانست دو مقام اول انفرادی در سطح کشور در رشته‌های شنای قورباغه و شنای پروانه را به دست آورد و در مجموع تیمی، تیم دبیرستان دوره دوم دخترانه سما 4 قهرمان کشور شد.


همچنین در تکواندو، شقایق بنی احمد، دانش آموز این دبیرستان، موفق شد عنوان قهرمانی استان را به خود اختصاص دهد.


در مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش نیز دانش آموزان این دبیرستان توانستند رتبه‌های خوبی کسب کنند. در بخش فیلم کوتاه، رویا شربتی، ساجده حسنی و عطیه قرائی رتبه اول استان را به دست آوردند و در رشته کاریکاتور نیز سحر جهانی توانست به رتبه اول استانی دست پیدا کند.



در جشنواره علمی هنری رضوان که از سوی سازمان پژوهش‌های دانش‌آموزی برگزار شد نیز زهرا بافنده و راضیه دولتخواه از دانش آموزان این دبیرستان توانستند در بخش فیلم کوتاه رتبه اول استان خراسان رضوی را کسب کنند.


دانش آموزان این دبیرستان همچنین توانستند رتبه اول مسابقات فرهنگی و هنری در بین دبیرستانهای ناحیه 7 آموزش و پرورش مشهد را به خود اختصاص دهند.


کسب رتبه اول آزمون پیشرفت تحصیلی در سطح مدارس سمای استان از سوی دانش آموزان این دبیرستان، راهیابی اثر هنری معصومه ضابط نیا از پرسنل این دبیرستان به جشنواره بین‌المللی خیام 2014 و کسب رتبه اول در بخش فیلم کوتاه در چهارمین جشنواره ایده‌ها و تجربه‌های نوین مدرسه داری سما از سوی اشرف علی پور و ناهید جامعی از پرسنل دبیرستان، از دیگر موفقیت‌های کسب شده دانش آموزان و پرسنل این دبیرستان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته