دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1394 - 09:51
دبیر هیات امنای استان سمنان در گفت‌وگو با آنا:

طرح تجمیع 2 در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان اجرایی شد/ سرعت‌بخشی توام با دقت در اجرای بخشنامه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: با انتخاب رئیس دبیرخانه هیات امنای استان سمنان و استقرار دبیرخانه در واحد سمنان، طرح تجمیع 2 در استان سمنان وارد مرحله اجرایی شد.
کد خبر : 24449

دکتر شاهرخ رنجبر بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، با توضیح اقدامات انجام شده در سطح استان و تشکیل نخستین شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: پس از اجرای طرح تجمیع یک، اکنون شاهد اجرای طرحی هستیم که ثمرات و برکات زیادی را به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی ارزانی خواهد داشت.








رئیس واحد سمنان با تاکید بر سرعت بخشی توام با دقت در اجرای بخشنامه، ابراز امیدواری کرد طی هفته جاری شوراهای تخصصی پیش بینی شده در ساختار جدید، رؤسای خود را بشناسند

رئیس و دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اعلام انتقال و استقرار دبیرخانه هیات امنا از ساختمان ستاد هماهنگی سابق که پیش از این در خارج از واحد مرکز استان مستقر بود به ساختمان اداری واحد سمنان گفت: با اتمام این انتقال، مرحله جدید فعالیت‌های دبیرخانه هیات امنای استان بر اساس اهداف پیش بینی شده در طرح تجمیع 2 به اجرا در خواهد آمد.


رئیس واحد سمنان با تاکید بر سرعت بخشی توام با دقت در اجرای بخشنامه، ابراز امیدواری کرد طی هفته جاری شوراهای تخصصی پیش بینی شده در ساختار جدید، رؤسای خود را بشناسند.


وی افزود: رؤسای شوراهای تخصصی بصورت انتخابی و در جلسات برنامه ریزی شده‌ای که در هفته جاری برگزار خواهد شد با حضور رؤسا و معاونین ذیربط از واحدها و مراکز استان معرفی خواهند شد.


بهادری با نگاهی تحلیلی، کارآمدی طرح تجمیع 2 را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: به اعتقاد من این حرکت واکنش طبیعی و هوشمندانه نسبت به شرایط به وجود آمده در جامعه و در عرصه آموزش عالی محسوب می شود. چرا که ضرورت کمال‌گرایی ایجاب می‌کند برای ادامه مسیر و دستیابی به موفقیت های جدید، شاهد تغییرات اساسی در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی منطبق با نیازها و با اهداف متعددی نظیر: تمرکززدایی از طریق تفویض اختیارات، کاهش بوروکراسی، صرفه‌جویی چشمگیر در هزینه‌ها، ایجاد چابکی سازمانی، افزایش سرعت کار و به تبع آن افزایش رضایتمندی و بهره وری باشیم.


دبیر هیات امنای استان سمنان ضمن ابراز خرسندی از همراهی و همکاری همدلانه در سطح واحدها و مراکز استان سمنان، سرعت اجرای طرح را در استان سمنان مطلوب ارزیابی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته